תיירות | נופש

נתניה: שלוש טיילות בשנה אחת

0
0

עיריית נתניה ומשרד התיירות ישקיעו בהמשך פיתוח הטיילות בנתניה 6.5 מיליון ₪ ■ שלושת הטיילות ייצאו לביצוע במהלך 2007 ■ לדברי אדריכל הטיילת; הטיילת תאופיין בקווים פשוטים ונקיים ותשמור על אלמנטים חוזרים המופיעים בטיילת המצוק
נתניה: שלוש טיילות בשנה אחת
נתניה: שלוש טיילות בשנה אחת

החברה הממשלתית לתיירות החליטה להקצות עוד מיליון ₪ להקמת טיילת מלון כרמל החדשה, כך שההשקעה בטיילת תסתכם בשלושה מיליון ₪. החלטה על כך התקבלה בביקורו של מנכ”ל ח.מ.ת החדש, מר משה ריגל וצוות הבכיר של משרדו, בנתניה.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר אמרה בעקבות ההחלטה כי: “אני שמחה לבשר כי שלושת הטיילות: דנקנר, ברוך רם וטיילת כרמל אושרו תקציבית על ידי ה-ח.מ.ת והן ייצאו לביצוע במהלך 2007. זוהי תוספת משמעותית לתשתיות התיירותיות של נתניה ומנוף נוסף למיצובה של העיר”.

הטיילת תיצור רצף הליכה מרח’ ברוך רם ועד לחוף ארגמן, תוך התחברות לטיילת המצוק שמדרום למלון כרמל.

כמו כן, יסייעו עבודות הפיתוח בניקוז המים מזרחה ובשמירה על שלמות המצוק לאורך החוף.

לדברי אדריכל הטיילת; הטיילת תאופיין בקווים פשוטים ונקיים ותשמור על אלמנטים חוזרים המופיעים בטיילת המצוק, לרבות פרגולות, המשך הדופן המערבית, גווני הריצוף ועוד. הכוונה היא לשמור על אותה שפה תכנונית לכל האורך.

העבודות צפויות להתחיל כאמור במהלך שנת 2007.

יש לציין, כי בביקורו בנתניה, הביע מר ריגל את שביעות רצונו מהפיתוח התיירותי בעיר ומתוכניות הפרויקטים שבתכנון ובביצוע עד שנת 2010.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן