תיירות | נופש

נתניה נערכת לתפוסת שיא בבתי המלון בעיר בחג הפסח

0
0

חודש לפני ליל הסדר ובתי המלון בעיר מדווחים על צפי הזמנות של 70% ■ חבר המועצה ומחזיק תיק התיירות, אפרים בולמש: העיר נתניה משתחררת מתדמית של “עיר לינה” ■ תקציבי עתק הושקעו בשת”פ עם משרד התיירות לקידום תיירות חוץ ופנים.
נתניה נערכת לתפוסת שיא בבתי המלון בעיר בחג הפסח
נתניה נערכת לתפוסת שיא בבתי המלון בעיר בחג הפסח. בולמש

לראשונה מזה שבע שנים מדווחים בתי המלון בעיר נתניה, חודש לפני חג הפסח, על צפי הזמנות של 70%. על-פי הערכות גורמי תיירות ששוחחו עם קול השרון, במהלך ליל הסדר וימי חול המועד כולל חג שני, צפויה תפוסת שיא שעשויה להגיע לרף העליון של 100% תפוסה.

גידול משמעותי נרשם במספר תיירי החוץ, אשר הזמינו מקומות לחג הפסח ולחול המועד. הזמנות אלה, בין השאר, הם אלה שהגדילו באופן משמעותי את מספר הימים בהם יתארחו התיירים בעיר נתניה.

אפרים בולמש חבר המועצה ומחזיק תיק התיירות, הרחיב למקומון קול השרון; “בפועל מדובר ביותר הזמנות מכל שנה אחרת במהלך השנים האחרונות.

לצד מיצוב נתניה כעיר אטרקטיבית ובה תשתית תיירותית בניגוד לתדמית ישנה יותר של עיר לינה, הושקעו תקציבי עתק בשת”פ עם משרד התיירות לקידום תיירות חוץ ופנים. אם הכול יתנהל כשורה, 1,500 חדרי בתי המלון בעיר יהיו מלאים בתיירים ולא רק בערב ליל הסדר אלא לכל חול המועד”.

“הגידול הצפוי במספר התיירים, יעורר את כל המסחר במרכז העיר”, העריכו סוחרי ובעלי בתי קפה באזור המדרחוב ורחוב הרצל, בנתניה, אשר הוסיפו; “הגידול הצפוי בתיירות חוץ, שתגיע לנתניה לתקופה של יותר משלושה ימי חג, לצד האטרקציות השונות כטיילות וכפארק השלולית הפעיל, תאפשר להם להישאר ברדיוס המקומי ולבזבז יותר כסף בגבולות העיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן