כדורגל חופים

נתניה: נבחרת ישראל הפתיעה נבחרת אנגליה 5:6 במסגרת כדורגל חופים

0
0

לם מאמן נבחרת ישראל; “אני ווינר אמיתי. ידעתי שאפשר ורציתי לנצח. אסור לשכוח שלרשותי עמדו בסה”כ כשלושה שבועות של הכנה בענף החדש הזה בישראל מול נבחרת אנגליה המנוסה מזה כבר 6 שנים.
נתניה: נבחרת ישראל הפתיעה נבחרת אנגליה 5:6 במסגרת כדורגל חופים
נתניה: נבחרת ישראל הפתיעה נבחרת אנגליה 5:6 במסגרת כדורגל חופים

במבחנה הרשמי הבין-לאומי הראשון הפתיעה נבחרת ישראל היום (שישי, 1.6.07), אחר הצהרים כשניצחה את נבחרת אנגליה במשחק ראווה במסגרת כדורגל חופים בחוף פולג בעיר נתניה, בתוצאה 5:6, לעיני קהל רב כ-2,000 צופים משולהבים.

ניצחונה של הנבחרת הושג הודות נחישות יוצאת מן הכלל של השחקנים וטאקטיקה מעולה של המאמן בני לם.

להלן הרכב הנבחרת:

• שוער – שלומי בן-חמו (שוער עירוני ראשל”צ)
• מגן – צחי ברקול (מ.ז ראש העין)
• מגן – ליאור פרטוק (אגדיר נתניה)
• חלוץ – איציק זוהר (מ.ז ראש העין)

• חלוץ וקפטן הקבוצה – אלון מזרחי (מטיס “יוראפקאר” ת”א)
שאר שחקני הנבחרת הם: חיים סירוטקין, רועי אסל, יוסי דרעי, ליאור פרטוק, דוד יניב, אחמד עיסא, צחי אילוז, שאול מימון, קובי חסן ועדי טויטו.

■ בני לם מאמן נבחרת ישראל; “אני ווינר אמיתי. ידעתי שאפשר ורציתי לנצח. אסור לשכוח שלרשותי עמדו בסה”כ כשלושה שבועות של הכנה בענף החדש הזה בישראל מול נבחרת אנגליה המנוסה מזה כבר 6 שנים.

כפי שהבטחתי “שיחקנו התקפי מתוך מטרה לנצח בכל מחיר, לא פחדנו מאנגליה למרות שהם עדיפים ומנוסים מאיתנו הנבחרת שלנו אומנם גובשה רק לא מזמן אך יש לנו נבחרת מעולה…

אני רוצה לשבח את איציק זוהר ואלון מזרחי על משחקם והשערים החשובים שהבקיעו אך הצל”ש על יכולתם ומשחקם מוענק מבחינתי לליאור פרטוק וקובי חסן.

אין ספק שהמשחק והאווירה היוצאת מן הכלל בחוף, במשחק היא בזכות מרים פיירברג-איכר ראש עיריית נתניה על מה שעשתה והביאה לעיר” – סיכם המאמן לם.

■ איציק זוהר; בכל משחק אני רב עם השופט. הפעם היה זה עם השופט הצרפתי שהיחס של בני עמו ידוע כבר. קיבלתי צהוב ומיד אחר כך הבקעתי שער. למען האמת הדקה הראשונה הייתה קשה מאד. לשחק על החול זה לא היה מוכר לי כל כך אבל ככל שהדקות נקפו נהייה לי יותר קל והשתלבתי במשחק.

צריך לזכור שהתאמנו מעט ולמרות שזו הפעם הראשונה שלי לשחק באופן רשמי על חול הים די נהניתי”.

■ דורון פרטוק: “יש לנו לב הכי גדול בעולם… אני מנוסה על חוף הים. והיום יחד עם חברי עשינו עבודה טובה מאד. מדהימה. האנגלים התנהגו אתמול במסיבת העיתונאים כאילו הם באים לטייל אבל נתן להם בראש והוכחנו להם שאנחנו לא פריירים. אני יכול להבטיח לך שלא נבייש את ישראל באליפות אירופה בכדורגל חופים באתונה”.

■ מרים פיירברג ראש עיריית נתניה: “זהו יום חג לבירת הספורט נתניה, שהוא עיר יפיפייה, טבעי שטורניר כזה יתקיים בחופה של נתניה. יש לנו בעיר 14 קילומטר של חוף ים. נתניה היא עיר ספורט והתושבים שלה ראויים להיות שותפים לכך”.

סגל נבחרת ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן