כאן נתניה

נתניה: ועד תושבי קרית השרון דורש הקמת ככרות למניעת תאונות הדרכים

0
0

חברי הוועד של הגדולה בשכונות מזרח נתניה; “העירייה ומשרד התחבורה מגלגלים את תפוח האדמה הלוהט ביניהן…” • דורשים; למען שלום הציבור, התערבות מיידית של משרד התחבורה ועיריית נתניה לצורך הקמת הכיכרות בצמתים המסוכנים • קצב התאונות מתגבר יחד עם קצב האכלוס
נתניה: ועד תושבי קרית השרון דורש הקמת ככרות למניעת תאונות הדרכים
נתניה: ועד תושבי קריית השרון דורש הקמת כיכרות למניעת תאונות הדרכים

ועד תושבי קרית השרון בעיר נתניה, פנה היום בפנייה נרגשת למשרד התחבורה, במחוז (מרכז) לאדר’ מתיה עינב, המפקחת המחוזית על התעבורה, לאלי דלל, מנכ”ל חל”ת, ולאדריכל פול ויטל מהנדס העיר נתניה, להביא לעצירה מיידית של מכת תאונות הדרכים בקריית השרון, מזרח נתניה, באמצעות הקמה של כיכרות בצמתים דגניה, יוסף ודגניה-ליבר.

במכתבם, כותבים חברי הוועד; “אנו, חברי ועד תושבי קרית השרון, גוף א-פוליטי הפועל על בסיס התנדבותי של חבריו, אשר נועד לקדם את איכות החיים וענייניהם של תושבי השכונה החדשה ההולכת ומוקמת במזרח נתניה, המונה כיום מעל 10,000 תושבים וצפויה לאכלס כ-30,000 תושבים בתוך שנים ספורות, פונים אליכם בשם תושבי השכונה.

במשך למעלה משנתיים אנו מבקשים ודורשים להקים בצמתים המסוכנים והלא תקניים בקריית השרון, ככרות” – טוענים חברי הוועד, אולם; “עד כה, נבנו שתי כיכרות בלבד, בצמתים המסוכנים דגניה/קלויזנר והאורזים/ליבר, שהורידו בצורה דרסטית את מספר התאונות בצמתים אלה.

למצער, לא די בכך שכן קיים צורך חיוני ודחוף להקמת כיכרות בצמתים רבים נוספים בקרית השרון – שניים מהם ממוקמים במקומות הראשון והשני ברשימת הצמתים המסוכנים ביותר בעיר נתניה, על פי נתוני המשטרה לשנת 2006: בצמתי הרחובות דגניה/יוסף ודגניה/ליבר, הנמצאים במרחק של כ-300 מטרים אחד מהשני.

חברי הוועד, מציינים, כי; “אתמול (ראשון) אחר-הצהריים, התרחשה תאונה בצומת דגניה/ליבר. היום בבוקר התרחשה תאונה נוספת באותו הצומת שבה נפגע תינוק. קצב התאונות מתגבר יחד עם קצב האכלוס. הבטחות ניתנות, כאשר עיריית נתניה ומשרד התחבורה מגלגלים את תפוח האדמה הלוהט ביניהן, כאילו המדובר היה במשחק טניס, אולם בפועל לא קורה בשטח מאומה, מלבד תאונות!!!

כל יום שעובר, ללא קידום בניית הכיכרות, מגביר את הסיכונים לציבור הנהגים והולכי הרגל בשכונה.

חברי ועד תושבי קריית השרון: אורית אוזן-בכור, יואב חביב, ינון אליאש, מוטי פנחסי, אבי ארד, נסים שביט, עמית וגנר ועו”ד נועם שלו – הודיעו, כי הם; “דורשים, למען שלום הציבור, התערבות מיידית של משרד התחבורה ועיריית נתניה לצורך הקמת הכיכרות בצמתים המסוכנים הנ”ל לאלתר, וכן לזרז הקמתם של ככרות נוספות ברחובות דגניה והאורזים הדורשים מיתון תנועה מאסיבי.

אנו מקווים, כי מי מכם ישכיל לתקן את המצב המעוות והמסוכן הזה, עוד בטרם ייגבה מחיר נוסף ויקר, של פגיעות בגוף ובנפש”. סיכמו את מכתבם חברי ועד תושבי קרית השרון.

■ תאונה בצומת דגניה/ליבר, קרית השרון. היום תאונה נוספת באותו הצומת שבה נפגע תינוק

להלן תגובת דובר עיריית נתניה:

עיריית נתניה פועלת במלוא הכח לנסות ולהשלים את האישורים להקמת מעגלי תנועה באזור קרית השרון ולאחרונה אף התקבל אישור משרד התחבורה להקמת כיכר תנועה בפינת הרחובות הרטום – ליבר, נבחר קבלן ובקרוב יוצאים לעבודה.

כל זאת מצטרף לעבודות שבוצעו בשכונה ובהם:מעגלי תנועה ברח’ אורזים-ליבר וברח’ דגניה-קלאוזנר והתקנת רמזור בפינת הרחובות הארי – אורזים.

מיד לאחר קבלת אישור משרד התחבורה מתוכננים הקמתם של מעגלי תנועה ברחובות הבאים; דגניה-ליבר, דגניה-פרח, דגניה-הרטום, דגניה-יוסף, אורזים-קלויזנר ואורזים-יוסף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן