כדורגל חופים

נתניה: קבוצת יהלומי “ליסינג ישיר” תשתתף בגמר ליגת אלופות בעיר לנק, שוויץ

0
0

ראש עיריית נתניה: “שמחתי לשמוע שהאלופה הישראלית יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה הוזמנה לייצג את ישראל בגמר ליגת האלופות בשנת ה- 80 לעיר וה- 60 למדינה” • מאמן יהלומי נתניה: “אנחנו מתכוונים לנסוע לשוויץ כדי שלחק התקפי ולנסות ולחזור עם גביע אירופה”.
נתניה: קבוצת יהלומי
נתניה: קבוצת יהלומי “ליסינג ישיר” תשתתף בגמר ליגת אלופות בעיר לנק, שוויץ

קבוצת כדורגל חופים יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה, תשתתף השנה בגמר ליגת אלופות בעיר לנק שבמדינת שוויץ בסופ”ש של 4-6 בחודש יולי השנה בטורניר של 8 קבוצות אלופות מכל רחבי אירופה ובכללן ישראל. האלופה הישראלית תשתתף בטורניר היוקרתי ביותר באירופה מסוגו לקבוצות.

כזכור, קבוצת יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה בניהולו המקצועי של המאמן הנתנייתי בני לם, זכתה בשנה שעברה באליפות ישראל לאחר שניצחה בכל המשחקים בליגה הישראלית כולל בפליי-אוף ובמשחק הגמר על ראש העין MZ .

ליסינג ישיר נתניה, כוללת את שחקני הנבחרת: שאול מימון, לירון פרטוק, קובי (חסן) פנג’ל וקפטן נבחרת ישראל צחי אילוז.

ראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג-איכר, אמרה היום; “שמחתי לשמוע שהאלופה הישראלית יהלומי “ליסינג ישיר” נתניה הוזמנה לייצג את מדינת ישראל בגמר ליגת האלופות בשנת ה- 80 לעיר וה- 60 למדינה”.

בני לם מאמן יהלומי נתניה; “אנחנו מתכוונים לנסוע ל-שוויץ כדי לשחק התקפי ולנסות ולחזור עם גביע אירופה. אני סומך על הבחורים שלי שייתנו את הכל על החול בשוויץ”.

דורון פטשניק המנג’ר של הקבוצה, ציין היום בסיפוק, כי;” מרגש לשמוע שאחרי שנה במפעל כדורגל החופים, הקבוצה שלנו תסע לייצג את המדינה במפעל החשוב ביותר באירופה, אנחנו מבטיחים שנעשה הכל לתת הופעה מכובדת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן