ספורט ישראל

טקס להנצחת שמו של שאול אלוני ז”ל נשיא ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל לשעבר

0
0

אלוני, שהיה מעמודי התווך של הכדורגל הישראלי במשך שנים רבות, היה שופט בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, ובתקופה מסוימת אף היה שופט בית המשפט העליון כשופט בפועל ■ אולם ביה”ד העליון ייקרא על שמו
טקס להנצחת שמו של שאול אלוני ז
טקס להנצחת שמו של שאול אלוני ז”ל נשיא ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל לשעבר

ההתאחדות לכדורגל תקיים ביום שני (14.4.08) בשעה 17.00 טקס להנצחת שמו של שאול אלוני ז”ל, שופט בדימוס ונשיא ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל לשעבר. במסגרת הטקס שייערך במשרדי ההתאחדות, יוסר הלוט מעל הלוח לזכרו של שאול אלוני ז”ל, ואולם ביה”ד העליון ייקרא על שמו.

לשאול אלוני ז”ל היה חלק חשוב ונכבד בעיצוב המסגרת המשפטית של ביה”ד העליון, וחלקו היה רב בהחלטות חשובות רבות. אלוני נפטר בגיל 79 לאחר שנלחם במחלה קשה.

אלוני, שהיה מעמודי התווך של הכדורגל הישראלי במשך שנים רבות, היה שופט בית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, ובתקופה מסוימת אף היה שופט בית המשפט העליון כשופט בפועל.

במשך שנים ארוכות הוא נמנה על ביה”ד העליון של ההתאחדות לכדורגל, כשבמקביל הוא משמש כנשיא בתי דין של איגודי ספורט נוספים וחבר בוועדות ציבוריות רבות.

שאול, ששכל את בנו שהיה חייל בצנחנים, היה איש אשכולות, אוהב השפה העברית, התמחה בלשון, אהב ספרות והיה בעל ידע בתלמוד, גמרא ומשנה.

אלוני, שהיה גם מבכירי הבוררים בישראל, נחשב לשופט בעל מוח חריף, פסיקה בהירה, מהיר וחד בהחלטותיו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן