ראש העין

כדורגל חופים: עירוני ראש העין, סגנית אלופת ישראל, ‏זומנה לטורניר בינ”ל בקפריסין

0
0

ערן אביב מבעלי הקבוצה: אנו גאים לייצג את ראש העין וישראל במפעל האירופאי השני בחשיבותו והמקביל לגביע אופ”א ומקווים לחזור עם גביע • עופר בביוף מבעלי הקבוצה: מחמם את הלב לראות כי ראש העין תופיע על מפת כדורגל החופים הבינ”ל
כדורגל חופים: עירוני ראש העין, סגנית אלופת ישראל, ‏זומנה לטורניר בינ
כדורגל חופים: עירוני ראש העין, סגנית אלופת ישראל, ‏זומנה לטורניר בינ”ל בקפריסין

עירוני ראש העין, סגנית אלופת ישראל בכדורגל חופים, זומנה בימים אלה להשתתף בטורניר בינלאומי בלימסול קפריסין. הטורניר יערך במהלך סוף השבוע של ה-28-29/6/2008 בהשתתפות קבוצות ממדינות יוון, קפריסין וישראל.

ראש העין תייצג את ישראל בטורניר אשר יערך זו השנה השנייה בעיר לימסול בהשתתפות 8 קבוצות.

שיתופם של שחקני ראש העין השייכים גם לסגל נבחרת ישראל – השוער מוטי אברג’יל, אלעד כהן ו-משה עמר – אשר ישתתפו עם נבחרת ישראל בטורניר “גביע הצ’אלנג’ קאפ”, הגביע השני בחשיבותו באירופה בהשתתפות הנבחרות: ישראל, גרמניה, נורבגיה, טורקיה, הונגריה ו-צ’כיה נמצא בספק ותלוי בזמני הטיסות.

קבוצת עירוני REMI ראש העין

ערן אביב מבעלי הקבוצה; “אנו גאים לייצג את ראש העין וישראל במפעל האירופאי השני בחשיבותו והמקביל ל-גביע אופ”א ומקווים לחזור עם גביע”.

עופר בביוף מבעלי הקבוצה; “מחמם את הלב לראות, כי ראש העין, תופיע על מפת כדורגל החופים הבינלאומית. הכבוד והחשיפה שמביאה הקבוצה – זו השנה השנייה ברציפות – לעיר, הינו חסר תקדים, והכול במימון פרטי של בעלי הקבוצה ונותני החסויות”.

בקבוצה מחפשים בימים אלה נותני חסות נוספים לסיוע במימון הנסיעה ל-קפריסין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן