בחירות כנסת 2009

נתניה: יחיאל לייטר הרל”ש לשעבר של נתניהו התארח השבוע בסניף הליכוד בעיר

0
0

למרות שהכנסת טרם התפזרה המרוץ לרשימת הליכוד כבר החל ■ לייטר, בן 48 משמש כיום כחוקר מדיניות בכיר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה כבש את סניף הליכוד בעיר נתניה ■ “להחדיר גישה רצינית למורשת ישראל”.
נתניה: יחיאל לייטר הרל
נתניה: יחיאל לייטר הרל”ש לשעבר של נתניהו התארח השבוע בסניף הליכוד בעיר

עשרות חברי מרכז הליכוד ומתפקדי המפלגה התכנסו השבוע בסניף הליכוד בעיר נתניה, לשמוע את יחיאל לייטר, מי שהיה הרל”ש של נתניהו וסמנכ”ל משרד החינוך. לייטר הציג לא מכבר את מועמדותו לרשימת הליכוד לכנסת. בכנס נכחו גם יו”ר הסניף, דודו מימון, יו”ר מועצת הסניף, אורי משען, חבר המרכז, יעקב ברנס וסגן ראש העיר, רפי קדוש.

לייטר, בן 48 משמש כיום כחוקר מדיניות בכיר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה.

כשהוצג לייטר בפני הציבור אמר עליו, יעקב ברנס; “אם היו שואלים את מקימי המדינה לפני שישים שנה מי האנשים שהיו רוצים שינהלו את המדינה אחריהם, אין ספק שהיו מתארים אדם בדמותו של יחיאל לייטר”.

גם יו”ר הסניף דודו מימון, האיש הכל יכול של הסניף, הירבה לשבח את לייטר כשתיאר את העזרה הרבה ואת נכונותו לעזור בכל דבר כששימש כראש לשכתו של נתניהו.

יחיאל לייטר, ציין מספר נקודות אותן הוא מתכוון לקדם בעיקר בנושאי בטחון פנים בחינוך. בתחום בטחון הפנים – אמר לייטר, כי; “יש לקדם את תוכנית ’אפס סובלנות’ כלפי מקרי פשע קלים על מנת להתמודד עם הפשיעה החמורה: במקומות רבים המדינה הפכה להיות מקום שלא טוב לחיות בו.

ישנם שני דברים בסיסיים שעלינו לעשות על מנת לפתור את הבעיה: ראשית, עלינו להעצים את משמר הגבול כדי ש”המשטרה ירוקה” תתמקד בפעילות נגד פח”ע ו”המשטרה הכחולה” תוכל לעסוק קודם כל בעבריינות”.

לייטר: יש לקדם את תוכנית ’אפס סובלנות’ כלפי מקרי פשע קלים

לייטר, הוסיף; “אם לא עוסקים בעבריינות לא ניתן לטפל בפשע אלים. סובלנות כלפי עבריינות יוצרת סלחנות לפשע ופשע אלים. יש לאמץ את המדיניות של הקפדה על חלונות שבורים וגרפיטי לא חוקי שיושמה בהצלחה בעיר ניו-יורק ולטפל באווירה עבריינית שיוצרת גם פשע”.

בתחום החינוך תיאר לייטר את הרפורמה שיש לפי דעתו לעשות אם ייבחר; “הדבר החשוב ביותר הוא שיפור ההכשרה של עובדי ההוראה ועידוד כוח אדם איכותי לתחום להוראה. בנוסף להעמדת מורים טובים בתוך הכיתות יש ליצור מצב שמי שלא מצליח לא מתקדם. בכל תחום אחר מי שלא מצליח נפלט מהמערכת, אך במערכת החינוך גם מי שלא מצליח מקבל קביעות”.

לייטר, חתם את דבריו בצורך; “להחדיר גישה רצינית ל-מורשת ישראל. ניתן להגיע בהשקעה מועטה לגרום לכך שתלמידי ישראל ידעו היסטוריה של עם ישראל ואת כל היקר והחשוב במורשת ישראל: חגים, משמעות הלוח העברי, השפה העברית, מנהגי ישראל והיכרות מעמיקה עם התנ”ך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן