חדשות כאן ישראל

אומ”ץ דורשת לזרז הכרעה בעניין כתב האישום נגד שר החקלאות

0
0

אריה אבנרי יו”ר אומ”ץ; “אם אמנם תחליט הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד השר מוטב שתעשה זאת לפני הקמת הממשלה ועל ידי כך תמנע פרוצדורה של הדחת שר בממשלה”.
אומ
אומ”ץ דורשת לזרז הכרעה בעניין כתב האישום נגד שר החקלאות

תנועת אומ”ץ פנתה בסוף שבוע שעבר אל פרקליט המדינה, משה לדור, בבקשה שיורה לפרקליטות המדינה לקבל הכרעה בעניינו של שר החקלאות, שלום שמחון, עוד לפני הקמתה של הממשלה החדשה.

בפניית התנועה, באמצעות יו”ר ההנהלה, אריה אבנרי, נאמר; “תנועת אומ”ץ העבירה בשעתו מידע ומסמכים למבקר המדינה שמהם עלה, לכאורה, ששר החקלאות שלום שמחון קיבל טובות הנאה מחברת “קאל” בצורת כרטיסי טיסה חינם ואירוח לו ולמשפחתו.

בעקבות בדיקת מבקר המדינה פתחה המשטרה בחקירה פלילית נגד השר שבסיומה המליצה להעמיד לדין את השר שמחון. מזה למעלה משנה מצוי חומר החקירה בפרקליטות. לקראת הקמת הממשלה החדשה, אנו מבקשים שתפעל לזירוז הכרעת הפרקליטות בנדון.

האם שר החקלאות שלום שמחון קיבל טובות הנאה מחברת “קאל”

אם אמנם תחליט הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד השר מוטב שתעשה זאת לפני הקמת הממשלה ועל ידי כך תמנע פרוצדורה של הדחת שר בממשלה”.

במקביל, פנתה התנועה אל מבקר המדינה בבקשה שיפעל למניעת סיכול הבדיקה של משרדו בנושאים אחרים הנוגעים להתנהלותו של שר החקלאות במושב אבן מנחם בו הוא מתגורר.

התנועה, טוענת, כי בעקבות פנייתה למבקר המדינה, פנו אנשי מבקר המדינה לקבל מסמכים שונים ממשרד החקלאות, אך הם נתקלים בקשיים שאינם מאפשרים להם לנהל את תפקידם כראוי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן