חדשות כאן ישראל

תנועת אומ”ץ התלוננה נגד שר הקליטה אפללו למתן טובת הנאה

0
0

אנשי אומ”ץ: “אנו רואים במינוי החדש של של פעיל קדימה, סלומון קרובי, כעוזרו של אפללו, שר הקליטה בבחינת טובות הנאה ומבקשים ממך לפעול בהתאם”
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ התלוננה נגד שר הקליטה אפללו למתן טובת הנאה

תנועת אומ”ץ הגישה אתמול (שלישי) תלונה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, נגד שר הקליטה, אלי אפללו, בעקבות מינויו של פעיל קדימה, סלומון קרובי, האיש שהכפיש בשעתו את יועץ מבקר המדינה, ניצב (בדימוס) יעקב בורובסקי, כעוזר בלשכתו.

בפניית התנועה, באמצעות אריה אבנרי יו”ר הנהלת אומ”ץ, נאמר; “תנועת אומ”ץ מבקשת ממך להורות למשטרה לחקור חשד כי אלי אפללו שר הקליטה, מעניק, לכאורה, טובת הנאה כספית גבוהה לסלומון קרובי פעיל תנועת “קדימה”, בכך שמינה אותו כעוזרו במשרד הקליטה.

בשעתו כאשר כיהן אפללו כחבר כנסת, משרד מבקר המדינה, בניצוחו של ניצב (בדימוס) יעקב בורובסקי, יועצו של מבקר המדינה למאבק בשחיתות, ערך ביקורת על נסיעתו של אפללו לחו”ל על חשבון חברת “אגרסקו”. בתום הבדיקה הועבר החומר לחקירת המשטרה.

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ

מאוחר יותר כאשר כיהן אפללו כסגן שר התמ”ת לצידו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, ששימש אז כשר התמ”ת, מינה את סלומון קרובי כיועצו הפוליטי. ע”מ להגדיל את שכרו של קרובי, נרשם כאילו עבד כביכול כעובד בלשכתו של שר התמ”ת וע”י כך הוגדל שכרו באמצעות צעד החורג מן המנהל התקין וטוהר המידות.

בשלב הבא כאשר החלו הבדיקות בפרשות שחיתות שבהן מעורב ראש הממשלה אולמרט, שעליהן היה מופקד גם בורובסקי, גויס, כנראה, סלומון קרובי, כדי לפגוע בבורובסקי באמצעות מסע השמצות והחשדות פליליות כנגדו.

אנו רואים במינוי החדש של קרובי, כעוזרו של שר הקליטה בבחינת טובות הנאה ומבקשים ממך לפעול בהתאם” -סיכמו אנשי תנועת אומ”ץ את תלונתם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן