חדשות כאן ישראל

תנועת אומ”ץ מתריעה על אי סדרים לכאורה אצל מועצת הזית

0
0

אומ”ץ טוענת בפנייתה למבקר המדינה, כי “בשעתו התריע מבקר משרד החקלאות, מר משה שבתאי, בפני שר החקלאות, שלום שמחון, על הנושאים הללו אך הוא לא זכה להתייחסות. גם תופעה זו נראית כחמורה ולפיכך יש מקום לבדיקת מבקר המדינה בנושאים המפורטים לעיל
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ מתריעה על אי סדרים לכאורה אצל מועצת הזית

תנועת אומ”ץ פנתה הבוקר למבקר המדינה וביקשה את התערבותו בבדיקת המתרחש במועצת הזית הנתונה לאחריותו של שר החקלאות. בפניית אומ”ץ אל מבקר המדינה בהקשר לכך נאמר; “אומ”ץ קיבלה בימים האחרונים מידע הנוגע לתאגיד מועצת הזיתים, המעלות חשד לפגיעה במנהל התקין וטוהר המידות, המחייבות לדעתנו בדיקה של משרד מבקר המדינה”.

הממצאים שבידינו כותבים אנשי תנועת אומ”ץ מתייחסים לנקודות הבאות;

1. אי סדרים, לכאורה, בהתנהלות של המועצה בשורה של תחומים.
2. חשד לאי סדרים כספיים, לרבות תשלום משכורת חריגה לסמנכ”ל המועצה מר גדי הורביץ, בגין שני תפקידיו (במועצת הצמחים ובמועצת הזיתים), קבלת תשלומים מהמועצה למשפחתו, נסיעות לחו”ל ע”ח יצרני שמן הזית, סחר בתוויות איכות שמן ועוד.
3. מועצת הזית ומועצת הטבק חברו יחדיו, לכאורה, ומשכו את כל כספי הקרן בסך של כ-800,000 שקלים שנותרו ב-מועצת הטבק שנסגרה בניגוד להנחייתו המפורשת של היועץ המשפטי של המועצה”.

אומ”ץ, טוענת בפנייתה אל מבקר המדינה, כי; “בשעתו התריע מבקר משרד החקלאות, מר משה שבתאי, בפני שר החקלאות, שלום שמחון, על הנושאים הללו אך הוא לא זכה להתייחסות. גם תופעה זו, נראית כחמורה, ולפיכך יש מקום לבדיקת מבקר המדינה בנושאים המפורטים לעיל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן