כאן רמת השרון

בעיר רמת השרון נפתח מועדון חברים חדש “שישי בג’ינס”, לבני חמישים פלוס

0
0

המועדון הוקם כדי לתת פתרון הולם להעדר המסגרת החברתית של בני החמישים פלוס הנמצאים במצב ביניים ◄ חברי המועדון ייפגשו אחת לחודש במתחם “בית מלינוב” עם בני גילם “על כוס קפה ועוגה” ויערכו ערבי חברה ופעילויות שונות הקרובות לליבם
בעיר רמת השרון נפתח מועדון חברים חדש
בעיר רמת השרון נפתח מועדון חברים חדש “שישי בג’ינס”, לבני חמישים פלוס

בני שכבת הגיל של חמישים פלוס, נמצאים במצב ביניים: מצד אחד הם עדיין לא גמלאים ומצד שני כבר לא “ילדים”. כדי לתת פתרון הולם להעדר המסגרת החברתית שלהם, הוקם בעיר רמת השרון מועדון “שישי בג’ינס” ע”י מתנדבים מהיישוב, בני חמישים פלוס וגמלאים צעירים.

המועדון בא לענות על צורך של השתייכות אנשים בגילאים אלו לקבוצה, שתיפגש באופן קבוע, אחת לחודש במתחם “בית מלינוב” בעיר ובה יוכלו למצוא עניין, לצד עיסוק במגוון נושאים. חברי המועדון ייפגשו עם בני גילם “על כוס קפה ועוגה” ויערכו ערבי חברה ופעילויות שונות הקרובות לליבם: ערבי סיפור ושירה, הרצאות, טיולים וכד’.

דובר העירייה גונן אליאסי, מסר, כי ביום ששי האחרון, התקיים אירוע הפתיחה של מועדון החברים “שישי בג’ינס”. בשלב הראשון הובאו התכנים למפגשים ע”י הצוות המייסד, מתוך מגמה, כי בהמשך, יעבור ניהול המפגשים וקביעת התכנים, לידי קבוצה נבחרת, על דעת החברים והם שינהלו את המועדון.

המפגש הראשון החל בציון השבת. כותרת הערב הייתה “היי ציוניוני הדרך” משירי מרדכי זעירא, בשיר ומלל. בהפסקה, הוגש כיבוד קל, קפה ועוגה, שהוכנו ע”י החברים.

לאה אורן ראש מינהל גיל הזהב בעיריית רמת השרון; “בשיחות עם אנשים שהגיעו למפגש, הביעו משתתפים דעתם כי הערב היה מעניין ומוצלח. אין ספק, כי הצלחת המועדון, תלויה בנכונותם של המשתתפים להתמיד ולקחת חלק במפגשים. כדי לשמור על רצף, יקוימו המפגשים בכל יום ששי האחרון בכל חודש. המפגש הבא יתקיים ביום 28.11.08. בבית מלינוב. בשלב זה יש עוד מקום למצטרפים חדשים, אם כי מספר המקומות מוגבל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן