כסף מדבר

אומ”ץ התלוננה נגד נציב שירות המדינה ורשות המיסים בחשד של ביזיון בית הדין לעבודה

0
0

זאת לאחר שכבר חלפו 3 חודשים מאז שביה”ד, פסק, כי פיטוריו של שוקי משעול, לשעבר ממונה אזורי מע”מ ת”א, ברשות המיסים, נעשו שלא כדין ויש לחדש חוזה הבכירים למשך 4 שנים נוספות לא טרחו עד כה הנציבות ורשות המיסים לחדש חוזה הבכירים עימו
אומ
אומ”ץ התלוננה נגד נציב שירות המדינה ורשות המיסים בחשד של ביזיון בית הדין לעבודה

תנועת אומ”ץ, פנתה אתמול (א’) למבקר המדינה וליועץ המשפטי לממשלה וקבלה על כך שפסק דין של בית הדין לעבודה, הפוסק להחזיר לעבודתו עובד בכיר של רשות המיסים שחשף מעשי שחיתות, לא מומש עד היום על ידי נציבות שירות המדינה ורשות המיסים.

במכתב התלונה באמצעות היועצת המשפטית להנהלת אומ”ץ, עו”ד גליה גבעולי, נאמר: “תנועת אומ”ץ, טיפלה בשנה האחרונה בעניינו של שוקי משעול, לשעבר ממונה אזורי מע”מ תל-אביב, ב-רשות המיסים.

מר משעול, פוטר במהלך שנת 2006 מתפקידו, הגיש תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בעיר תל-אביב כנגד נציבות שירות המדינה, נציב שירות המדינה ד”ר שמואל הולנדר ו-רשות המיסים בישראל.

בית הדין פסק, כי הפיטורין, נעשו שלא כדין, ואף פסק לו הוצאות ושכ”ט עו”ד. ביום 18.8.08, החליט בית המשפט, כי יש לחדש איתו את חוזה הבכירים למשך 4 שנים נוספות.

מאז חלף פרק זמן של למעלה משלושה חודשים ולהפתעתנו הבלתי נעימה, לא טרחו עד כה נציבות שירות המדינה ורשות המיסים לחדש את חוזה הבכירים עימו וגם לא שולמו לו ההוצאות שנפסקו לטובתו על-ידי בית הדין.

בהקשר לכך עלינו, לציין, כי פרקליטו עוה”ד מנחם רובינשטיין הגיש ביום 23.9.08 בקשה לביזיון בית המשפט, בעקבות ביזוי החלטת בית הדין מיום 18.8.08” כתבה היועצת המשפטית להנהלת אומ”ץ, עו”ד גבעולי.

תנועת אומ”ץ, מסרה, כי היא מצפה שנושא זה יטופל בדחיפות הראויה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן