בחירות עיריות 2008

תנועת אומ”ץ עם סיום הבחירות לרשויות: השחיתות תמשיך להשתולל בשלטון המקומי

0
0

אומ”ץ, הכריזה על שנת 2008 כשנת מיגור השחיתות בשלטון המקומי וחשפה בחודשים האחרונים, מעלליהם של ראשי ערים וראשי רשויות רבים במדינה ואף הביאה אותם לידיעת התושבים. לצערה של תנועת אומ”ץ, המבצע לא הביא לתוצאות המיוחלות.
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ עם סיום הבחירות לרשויות: השחיתות תמשיך להשתולל בשלטון המקומי

תנועת אומ”ץ הביעה הבוקר מורת רוח מכך, כי גם בסיבוב השני בבחירות לרשויות המקומיות, שנערך אתמול, נבחרו כמה ראשי ערים ורשויות שנגדם תלויים ועומדים כתבי אישום פליליים או שהם מצויים בחקירות משטרה בחשד לביצוע עבירות של קבלת שוחד והפרת אמונים.

דאגתה של אומ”ץ, החלה כבר לפני כשבועיים, בתום “הסיבוב הראשון” ל-בחירות המקומיות, כאשר התברר, כי יש ניגוד משווע בין הלך הרוח השלילי הקיים בציבור נגד השחיתות השלטונית המרכזית לבין הסלחנות והאטימות הקיימת בקרב תושביהם של ערים גדולות ויישובים שונים ברחבי הארץ שהעדיפו לבחור לכהונה נוספת ראשי ערים שסרחו על פני מועמדים נקיי כפיים.

אומ”ץ, הכריזה על שנת 2008 כ-“שנת מיגור השחיתות בשלטון המקומי” וחשפה בחודשים האחרונים את מעלליהם של ראשי ערים וראשי רשויות רבים במדינה ואף הביאה אותם לידיעת תושבי הערים והישובים הללו. לצערה של תנועת אומ”ץ, המבצע לא הביא לתוצאות המיוחלות.

אומ”ץ לא תרפה את ידיה ותמשיך להיאבק בשחיתות המקומית, תוך שימת דגש על היישובים בהם נבחרו אישים הבזים לשלטון החוק.

לדברי אנשי תנועת אומ”ץ; “מאבקה של אומ”ץ בשלטון המרכזי שתרם רבות לסילוקו של אהוד אולמרט מתפקידו כראש הממשלה, להעמדתו לדין של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון וחקירות נגד שרים ואישים אחרים, יימשך במקביל ביתר שאת”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן