כדורגל

מי יהיו שופטי הכדורגל בעתיד של ישראל? מפגש ראשון בפרויקט המצוינות ע”ש מנחם אשכנזי ז”ל

0
0

מטרתו של הפרויקט לאתר ולהכשיר מספר רב ככל האפשר של שופטים ועוזרי שופטים והכנת עתודת שיפוט לשנים הבאות ◄ כ-35 שופטים ועוזרי שופט ישתתפו בפרויקט ◄ מנכ”ל איגוד השופטים: אנו מקווים שמכאן ייצאו האנשים שיובילו דור העתיד של השופטים
מי יהיו שופטי הכדורגל בעתיד של ישראל? מפגש ראשון בפרויקט המצוינות ע
מי יהיו שופטי הכדורגל בעתיד של ישראל? מפגש ראשון בפרויקט המצוינות ע”ש מנחם אשכנזי ז”ל

איגוד השופטים קיים הערב (חמישי) את המפגש הראשון של פרוייקט המצוינות ע”ש מנחם אשכנזי ז”ל. במפגש נכחו השופטים ועוזרי השופטים שישתתפו בפרוייקט, וכן השופטים הבכירים אשר ישמשו חונכים מקצועיים, ביניהם: מאיר לוי, לירן ליאני ומנשה משיח. במפגש הוצגו מטרות הפרוייקט, והשופט חיים יעקב, חונך השופטים הראשי, הציג את התכנית המקצועית השנתית.

עו”ד יריב טפר מנכ”ל איגוד השופטים; “המטרה שלנו היא להכשיר שופטים בינ”ל. אנו מקווים שמהפרוייקט ייצאו שופטים שיהיו מקצועיים ומקצוענים שירצו להתקדם. לשם כך, אספנו את מי שאנו רואים כשאפתנים ביותר, על מנת שאלו יובילו לאחר ההכשרה את דור העתיד של השופטים”.

מטרתו של הפרויקט היא לאתר ולהכשיר מספר רב ככל האפשר של שופטים ועוזרי שופטים לשפוט בליגת העליונות תוך שימת דגש על אישיות, מקצועיות ומקצוענות, והכנת עתודת שיפוט לשנים הבאות.

בפרויקט ישתתפו כ-35 שופטים ועוזרי שופטים שנבחרו בקפידה לאחר מבדקי התאמה וחוות דעת מטעם אנשי מקצוע.

מנכ”ל איגוד השופטים, עו”ד יריב טפר: המטרה להכשיר שופטים בינ”ל

במסגרת הפרויקט, ילוו השופטים הצעירים מבחינה מקצועית על ידי השופטים הבכירים בישראל, ויעבדו עם מומחים מקצועיים בנושאי כושר גופני, תזונה נכונה ועוד.

כל זאת כחלק ממגמת ההתמקצעות באיגוד השופטים, והרצון להעלות את רמת השופטים בדרגי הביניים ולהכין עתודה לשנים הבאות.

הפרויקט מנוהל בשים לב להנחיות אופ”א בכל הקשור לזיהוי כשרונות והתכנית לפיתוח כשרונות.

מנחם אשכנזי, ז”ל

מנחם אשכנזי, נולד ב-6 באוגוסט 1934, נפטר ב- 13 בנובמבר 2000, לאחר שסבל ממחלה ממושכת נפטר משטף דם במוחו, שנגרם כתוצאה מניתוח שעבר.

אשכנזי, הוסמך כשופט כדורגל ישראלי בשנת 1957, והוא נחשב לבכיר השופטים הישראלים בשנות ה-60. בשנת 1964, הוסמך כשופט בינלאומי ובאותה שנה, כשהוא בן 30 בלבד, שפט את משחק גמר אולימפיאדת טוקיו. שנתיים אחר כך, נבחר על ידי פיפ”א לשפוט במשחק רבע הגמר של מונדיאל 1966 בין פורטוגל לנבחרת צפון קוריאה.

אשכנזי, שפט ב-45 משחקים בין ארציים וכן, ניהל 450 משחקי כדורגל במסגרת הליגה הישראלית. לאחר פרישתו משיפוט פעיל, המשיך להיות מעורב בפעילות באיגוד השופטים, ושימש כחבר בוועדה המקצועית של האיגוד וכמבקר שופטים בליגות הבכירות ובמשחקי הנוער והנערים. אחיו הוא משה אשכנזי, יבדל”א אף הוא שופט כדורגל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן