בורסה

אומ”ץ תובעת מהדירקטורים החיצוניים של הבורסה להתפטר מתפקידם

0
0

תנועת אומ”ץ: העלאת שכר בשיעור של 6% לעובדים הבכירים בבורסה, לרבות יו”ר הדירקטוריון סם ברונפלד ולמנכ”לית אסתר לבנון. הצעד שנקטתם מעיד על חוסר רגישות ציבורית בעליל וכך מעלתם, לכאורה, באמון הציבור.
אומ
אומ”ץ תובעת מהדירקטורים החיצוניים של הבורסה להתפטר מתפקידם

תנועת אומ”ץ פנתה בסוף השבוע שעבר אל תשעה דירקטורים חיצוניים בבורסה לניירות ערך בבקשה שיתפטרו מתפקידם, בנימוק שמעלו, לכאורה, באמון הציבור בכך שאישרו לבכירי הבורסה העלאת שכר משמעותית בתקופה של שפל כלכלי ושל פיטורים המוניים.

במכתב שכתב אריה אבנרי יו”ר הנהלת אומ”ץ, לדירקטורים החיצוניים נאמר; “תנועת אומ”ץ, האמונה על שמירת כללח מנהל תקין וצדק חברתי, נדהמה בימים אלה להיווכח, כי דירקטוריון הבורסה לניירות ערך, שאתם חברים בו, התכנס ביום חמישי ה-25.12.08 ואישר העלאת שכר בשיעור של 6% לעובדים הבכירים בבורסה, לרבות יו”ר הדירקטוריון סם ברונפלד ולמנכ”לית אסתר לבנון. הצעד שנקטתם מעיד על חוסר רגישות ציבורית בעליל וכך מעלתם, לכאורה, באמון הציבור.

בהקשר לכך, איננו יכולים שלא לציין את העובדה המאלפת, כי לפני כמה שבועות, אישר דירקטוריון הבורסה העלאה משמעותית בשכרם של הדירקטורים החיצוניים (11,000 שקלים לישיבה במקום 6,000 שקלים לישיבה).

זאת ועוד, מן הראוי להדגיש שמאזן הבורסה לניירות ערך, לשנה החולפת, עדיין לא פורסם וכל הסימנים מעידים על כך שהמאזן יצביע על הפסד.

לאור האמור לעיל, אנו תובעים מכל אחד ואחת מכם להתפטר מתפקידו לאלתר. הדברים גם אמורים לגבי ברי טאף נציג בנק ישראל, שלא נטל אמנם חלק בדיון בדירקטוריון, אך לא הביע, בדיעבד, התנגדות להעלאת השכר בכל דרך אחרת” – כתב אריה אבנרי יו”ר הנהלת אומ”ץ.

העתק מכתב זה, נשלח לשר האוצר רוני בר-און ולנגיד בנק ישראל פרופ’ סטנלי פישר, שנציגיהם מכהנים כדירקטורים חיצוניים בדירקטוריון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן