כאן רמת השרון

עיריית רמת השרון תעניק “אור ירוק” לבנייה מזורזת של מרחבים מוגנים (ממ”דים) בעיר

0
0

מדובר ביוזמה של ראש העיר איציק רוכברגר בעקבות לקחי מלחמת לבנון השנייה ומבצע “עופרת יצוקה” ◄ בתור ראש עיר אני רואה את עצמי אחראי לא רק על פיתוח ותשתיות ושיפור איכות החיים בעיר- אלא גם על היערכות מקדימה לשמירה על חיי אדם
עיריית רמת השרון תעניק
עיריית רמת השרון תעניק “אור ירוק” לבנייה מזורזת של מרחבים מוגנים (ממ”דים) בעיר

מרחבים מוגנים, יאושרו בעיריית רמת השרון במסגרת “אור ירוק”. מדובר במסלול אישור בנייה מואץ ומזורז בעיריית רמת השרון שהגה ראש העיר, איציק רוכברגר.

בעקבות הפקת לקחים ממלחמת לבנון השנייה ומבצע “עופרת יצוקה”, הנחה ראש העיר ויו”ר וועדת מל”ח (משק לשעת חירום) איציק רוכברגר את מחלקת ההנדסה בראשות טלי שמחה-אליקים להיערך בהתאם לזירוז, אישור וקידום מהיר של בניית מאות מרחבים מוגנים (ממ”דים) ברחבי העיר, בבתים ישנים בהם לא קיימים מרחבים כאלה.

במסגרת היוזמה של ראש העיר רוכברגר, אגף ההנדסה יאשר בלוח זמנים מהיר באופן יחסי וללא בירוקרטיה מיותרת, בניית מרחבים מוגנים בבתים בעיר – זאת במסגרת הנחיות חוקי הבנייה והתכנון.

איציק רוכברגר ראש עיריית רמת השרון, המשמש כיו”ר וועדת מל”ח, ציין; “גם בשעת רגיעה, עדיף תמיד להיות מוכנים מראש לכל תרחיש. בתור ראש עיר, אני רואה את עצמי אחראי לא רק על פיתוח ותשתיות ושיפור איכות החיים בעיר- אלא גם על היערכות מקדימה לשמירה על חיי אדם.

היוזמה לפיה תושבים יקבלו אישורים מזורזים לבניית מרחבים מוגנים בבתיהם, תציב את רמת השרון ברמת הערכות גבוהה ביותר ותוסיף לתחושת הביטחון של התושבים” סיכם ראש העיר רוכברגר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן