חדשות כאן ישראל

מינויים לא תקינים של משרד החקלאות בתקופת הבחירות לבדיקת מבקר המדינה

0
0

אומ”ץ דורשת לחקור מינויים בתקופת הבחירות ללא תקופת צינון שנעשו ע”י שר החקלאות שלום שמחון ◄ יעל שאלתיאלי, מנכ”לית המשרד, נבחרה באחרונה לתפקיד מנכ”ל קק”ל. בתוקף תפקידה הנוכחי במשרד החקלאות, הזמינה עבודות בהיקף של מיליוני שקלים עבור קק”ל
מינויים לא תקינים של משרד החקלאות בתקופת הבחירות לבדיקת מבקר המדינה
מינויים לא תקינים של משרד החקלאות בתקופת הבחירות לבדיקת מבקר המדינה

הנהלתה עמותת אומ”ץ באמצעות היו”ר מר אריה אבנרי, פנתה אל מבקר המדינה השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, לבדוק חשד, לכאורה, לטענתה של מינויים לא תקינים במשרד החקלאות ללא תקופת צינון בתקופת הבחירות – זאת לאחר שלא מכבר, אושרו שני מינויים תמוהים, שנעשו ע”י שר החקלאות שלום שמחון.

אבנרי, כותב עוד במכתבו, אל מבקר המדינה, כי המינויים מחייבים לדעתנו את התערבות משרדו;

מר צבי אלון, סמנכ”ל לייצוא במשרד החקלאות, שמשמש במקביל כיו”ר מועצת הצמחים, עומד לפרוש לגמלאות בסוף חודש פברואר. למרות שהנ”ל, הינו עובד מדינה המעורב בתוקף תפקידו, הוא נבחר באחרונה לתפקיד מנכ”ל מועצת הצמחים, זאת מבלי שתבחן שאלת ניגוד העניינים והצורך בתקופת צינון, שלא לדבר על כך שהמינוי נעשה בתקופה של ערב בחירות.

יעל שאלתיאלי

גב’ יעל שאלתיאלי, מנכ”לית משרד החקלאות, נבחרה באחרונה לתפקיד מנכ”ל קק”ל. בתוקף תפקידה הנוכחי במשרד החקלאות הזמינה המנכ”לית עבודות בהיקף של מיליוני שקלים, עבור קק”ל ואף דאגה ל”תפור ממכרזים”.

זאת ועוד; גב’ שאלתיאלי לא טרחה להודיע אל נציבות שירות המדינה על הצגת מועמדותה לתפקיד מנכ”לית הקק”ל ועל כן, לא נבחנה לגביה סוגיית הצינון.

יצויין, כי שר החקלאות, הודיע באחרונה, כי הוא מונה ע”י קק”ל לטפל בנושאי מינוי מנכ”ל חדש לארגון, למרות שנושא זה היה צריך להיות בתחום טיפולם של מוסדות הקק”ל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן