חקלאות ישראל

יוסטה בלייר מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל הלך לעולמו

0
0

בלייר ז”ל, כיהן מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל מאוגוסט 2001, בה הוקמה ההתאחדות. קודם לכן, כיהן בתפקיד מרכז ארגוני המגדלים במרכז החקלאי, ובעבר היותר רחוק, כיהן בתפקיד מזכיר ארגון מגדלי הירקות וסגן ראש המועצה האזורית אשכול.
יוסטה בלייר מזכ
מת מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל יוסטה בלייר

יוסטה בלייר מי שכיהן כמזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל הלך לעולמו אתמול שבת בעיר באר שבע בגיל 71. בלייר יובא למנוחות היום (ראשון) בשעה 15:30 בבית העלמין של המועצה האזורית אשכול במרכז צוהר.

באוגוסט 2001, הוקמה התאחדות חקלאי ישראל, שמתפקידה היה לאגד את המרכז החקלאי, ארגוני המגדלים ותנועות ההתיישבות. האיש שנבחר פה אחד ליו”ר ההתאחדות יוסטה בלייר, היה חבר מושב ישע בחבל אשכול.

בלייר, כיהן קודם לכן, בתפקיד מרכז ארגוני המגדלים במרכז החקלאי, ובעבר היותר רחוק, כיהן בתפקיד מזכיר ארגון מגדלי הירקות וסגן ראש המועצה האזורית אשכול.

אמש (מוצ”ש), פרסמה התאחדות חקלאי ישראל, הודעת אבל מטעמה ובה נכתב, כי; “היא שרויה באבל כבד ועמוק על פטירתו של חברם יוסטה ז”ל.

מנהיג, חבר ובעל חזון ומעוף רגיש וקשוב לצרכי הזולת נכס לא ישוער לחקלאות, להתיישבות ולחקלאי ישראל.

יוסטה, יחסר, בכל עת ובכל מצב חדש, תחסר חדות המחשבה, יצרתיות במציאת הדרך ויכלת הגישור המולאה בין ריבוי הדעות”.

גם מערכת אתר כאן נעים מרכינה את ראשה על מותו של יוסטה בלייר מזכ”ל התאחדות חקלאי ישראל, אשר טור אישי שלו התפרסם לאורך השנים האחרונות בפורטל Kan-Naim, אשר החל מתאריך 22.10.03 ובו הביע את דעותיו ואשר מכולם יצאה דאגה לעתיד חקלאות ישראל ולשמה הטוב.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן