רדיו | טלוויזיה

“בשלוש עם ענת דולב” – תכנית יומית חדשה ברשת ב’ של ’קול ישראל’

0
0

מדי יום תתארח באולפן אישה שלא תוגדר “מנחה אורחת” אלא “אורחת” בלבד – שתביא “אייטם בעל אג’נדה” ◄ ישודרו פינות: קואוצ’ינג שתתעד אימון אמיתי, בריאות האישה, מיסטיקה – בהשתתפות קבועה של אחת המיסטיקאיות הידועות והנערצות בארץ

“בשלוש עם ענת דולב” – תכנית יומית חדשה ברשת ב’ של קול ישראל

“בשלוש עם ענת דולב” תכנית חדשה ברשת ב’ של ’קול ישראל’ בהנחייתה של העיתונאית והשדרנית ענת דולב תשודר בימים א’-ה’ בשעה 15:00 החל ב-15.3.09, עורכים : איציק יושע וענת דולב, מפיקה: סמדר טלמור.

דולב, בוגרת ביה”ס התיכון “אהל שם” ברמת גן במגמה הביולוגית. היא בעלת תואר ראשון מטעם אוני’ תל אביב. בעברה שירתה בתחנת גלי צה”ל במגוון תפקידי עריכה והגשה. כן, הגישה וערכה תוכניות מוסיקה, תרבות וחדשות בערוץ 1 ובשידורי הניסיון של ערוץ 2, שם הייתה שותפה בתוכניות מדע ורפואה. עבדה ככתבת ועורכת ב”ידיעות אחרונות”, ערכה מגזין בריאות. ומאז 1985, משמשת שדרנית ברשת ב’ של תחנת קול ישראל. עורכת ומגישה חדשות, תוכניות מוסיקה, כלכלה ותרבות וכן תוכניות אישיות.

התכנית “בשלוש” היא ניסיון לייצר תמהיל שלא קיים כיום ברשת ב’: מטרת התוכנית היא להעביר את המאזינים מ”משמרת א’” של היום (עבודה!) ל”משמרת ב’” (ילדים, בית) בצורה הטובה והנינוחה ביותר. לתת סוג של “מנוחה פעילה” לאוזן.

ענת דולב, היא: סקרנית, משכילה, מהירת תגובה, מייצרת ומניעה עמדות מעניינות, קשובה להומור כמו גם לכובד ראש. בעיקרון, התוכנית תעסוק בכל מה שמעניין את ענת בהתאם לפילוסופיה ש”אין נושאים משעממים” (יש רק מגישים/עורכים משמימים)…

בתכניתה החדשה, דולב, תשלב מיזוג של אקטואליה “רכה”, סגנון ואיכות חיים בהשתתפותן של ליאת תימור ודורין אטיאס – לרבות אופנה, עיצוב, מגמות וטרנדים.

מדי יום תתארח באולפן אישה שלא תוגדר “מנחה אורחת” אלא “אורחת” בלבד – שתביא “אייטם בעל אג’נדה” (במתארחות: דנה ספקטור, דנה אינטרנשיונל, מרב בטיטו, עדנה מזי”א, ציפי לבני, שרית וינו-אלעד, קרן פלס, פרופ’ חנה נווה, שולמית אלוני ועוד ועוד).

בתכנית מגוון פינות, כגון; לראשונה, תשודר פינת קואוצ’ינג שתתעד אימון אמיתי, בריאות האישה (“רפואה מגדרית”), מיסטיקה – בהשתתפות קבועה של אחת המיסטיקאיות הידועות והנערצות בארץ, פינצ’י גבריאל, אשר תענה לשאלות המאזינים ותדבר על נושאים שונים בתחום. תרבות, פסיכולוגיה, כסף, בעלי חיים ועוד.

יינתן, דגש על שיתוף המאזינים בתוכנית – כתובת מייל פעילה, שירות SMS מקוון, פקס וכו’ – המאזינים יוכלו להעיר, להאיר, לבקש, לשאול ולהגיב בזמן אמת.

בימי חמישי, תשודר תוכנית שונה במקצת – סיכום השבוע שחלף “ספרים שענת אוהבת במיוחד”; דיסק השבוע, פרשת השבוע וכיו”ב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן