רדיו | טלוויזיה

תנועת אומ”ץ הגישה תלונה נגד כתב המשפט של חדשות ערוץ 2, גיא פלג

0
0

אריה אבנרי, יש להבהיר לגיא פלג שערוץ 2 אינו נחלתו הפרטית, והוא משרת ציבור ולא את האגו האישי והמקצועי שלו ◄ גיא פלג, דחה את כל ההסברים שלנו בנדון ונקט ב”פעולת עונשין”, שאינה מקובלת עלינו ובכך הוא מונע מצופי ערוץ 2 מידע חיוני בצורה שרירותית
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ הגישה תלונה נגד כתב המשפט של חדשות ערוץ 2, גיא פלג

תנועת אומ”ץ, הגישה תלונה נגד כתב המשפט של חדשות ערוץ 2, גיא פלג. במכתב אל מר אבי וייס מנכ”ל חברת החדשות – ערוץ 2, כותב אריה אבנרי, המשמש יו”ר הנהלת אומ”ץ, כי “הפנייה נעשית בגין החרמתו את פעילותה השוטפת של אומ”ץ בתחומי המשפט, בנושאים שיש להם עניין רב לציבור. אנו פונים אליך בבקשה שתתערב לאלתר בנושא זה ותבהיר לגיא פלג שערוץ 2 אינו נחלתו הפרטית, והוא משרת ציבור ולא את האגו האישי והמקצועי שלו.

לטענת אבנרי; “הרקע לצעדו המוזר והחריג של פלג, הינו אי אזכור, בשוגג, של החשיפה שלו בנושא שכר הטרחה שביקש עו”ד דן מרידור מאיש העסקים ארקדי גאידמק, בתלונה שהגישה אומ”ץ ללשכת עוה”ד והועברה לידיעת כתבי המשפט בתקשורת”.

אבנרי, מציין במכתבו, כי; “גיא פלג, דחה את כל ההסברים שלנו בנדון ונקט ב”פעולת עונשין”, שאינה מקובלת עלינו ובכך הוא מונע מצופי “ערוץ 2” מידע חיוני בצורה שרירותית.

“עלינו להזכיר שגיא פלג, הפר בשעתו הבטחה שנתן לתנועת אומ”ץ, כאשר זו הסדירה לו רעיון בלעדי עם מעיין אגם, עובדת ההסתדרות הלאומית, לשעבר, שחשפה בשיתוף איתנו את “פרשת הירשזון” ופרשות נוספות של פגיעה בטוהר המידות בגוף הנ”ל.

חרף התחייבותו לא ציין מר פלג את שמה של אומ”ץ בהקשר למעורבותה בחשיפת פרשה זו. כאשר הערנו לו על כך, התחייב לתקן את המעוות אך לא עשה כן עד היום ולמרות זאת, לא נטרנו לו על כך ועברנו על כך לסדר היום”.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, ממשיך וטען’ כי; “בשעתו, הצגתי לגיא פלג שאלה, האם החרמת אומ”ץ על ידו, היא על דעת הממונים עליו, והוא נמנע מלהשיב.

בסיום מכתבו כותב אבנרי; “נהיה מוכנים להעמיד לרשותך את התכתובת שלנו עם גיא פלג ששיאה הגיעה אתמול (שני) בהודעת sms לדוברת אומ”ץ, שבה כתב; “כפי שהודעתי לך בעבר אני מבקש שלא תוסיפי לשלוח אלי הודעות. הודעה נוספת לא תענה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן