בליבנו לנצח כאן נתניה

עמוס פרום, סגן מנהל מחלקת הספורט בעיריית נתניה – הובא למנוחות

פרום ז"ל, פעל רבות לקידום הספורט בעיר נתניה והעסיק תחתיו מדריכים רבים והיקף פעילות מכובד וגדול. הוא אהב את הכדורסל אשר היה קרוב לליבו והיה מבלה כמעט כל ערב באחד ממשחקי עירוני נתניה בעיר או בישובים מסביב בהן התמודדה הקבוצה. "אנחנו נזכור את עמוס שהיה תמיד מתבדח עם הסובבים על נושאים מגוונים ותמיד מצא מקום לעשות טוב לזקוקים לעזרתו, שחקני עירוני נתניה, פותחים מהשבוע ובימים הקרובים את כל המשחקים בדקת דומיה לזכרו ועונדים סרט שחור על הגופייה".
0
0

עמוס פרום, סגן מנהל מחלקת הספורט בעיריית נתניה – הובא השבוע למנוחת עולמיםעמוס פרום, סגן מנהל מחלקת הספורט בעיריית נתניה – הובא השבוע (שני) למנוחת עולמים. המשפחה, יושבת שבעה ברחוב שמואל הנציב 37 קומה 4 כל יום בין השעות 11:00 עד 19:00. מותו של פרום (65), היכה בתדהמה את משפחתו, מכריו וחבריו לעבודה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

החברים, מספרים, כי עמוס פרום, היה מלח הארץ, איש יקר ואוהב את עבודתו במחלקת הספורט בעיריית נתניה, אהבת אמת.

הוא היה מתחיל את הבוקר בשעות המוקדמות עוד בטרם השמש הייתה מתעוררת, כשהוא מלא אנרגיה ורצון להתחיל כל יום חדש עם שיר חדש בלב, אוהב ים ועשייה.

פרום ז”ל, פעל רבות לקידום הספורט בעיר נתניה והעסיק תחתיו מדריכים רבים והיקף פעילות מכובד וגדול.

נר זיכרון | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
נר זיכרון

הוא אהב את הכדורסל אשר היה קרוב לליבו והיה מבלה כמעט כל ערב באחד ממשחקי עירוני נתניה בעיר או בישובים מסביב בהן התמודדה הקבוצה, ותמיד היה בעניינים ורצה לדעת על כל שחקן ושחקן מה מצבו האישי.

החברים, סיפרו השבוע לגב’ נטע סימפלי מהעמותה לחינוך בלתי פורמלי בעיר נתניה, כי; “אנחנו נזכור את עמוס שהיה תמיד מתבדח עם הסובבים על נושאים מגוונים ותמיד מצא מקום לעשות טוב לזקוקים לעזרתו, שחקני עירוני נתניה, פותחים מהשבוע ובימים הקרובים את כל המשחקים בדקת דומיה לזכרו ועונדים סרט שחור על הגופייה”.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן