רפואת שיניים

משרד הבריאות מזהיר מפני משלוח של משחות שיניים מזויפות מסוג קולגייט

0
0

האזהרה, אינה רלוונטית לכל יתר משחות השיניים של קולגייט, כולל משחת השיניים Colgate Total Clean Mint, עליהן כתוב כי הן כשרות לפסח ◄ חברת שסטוביץ’, המשווקת מוצרי קולגייט בישראל: המשחה המזויפת לא נמצאה על מדפי חנויות ורשתות השיווק הגדולות
משרד הבריאות מזהיר מפני משלוח של משחות שיניים מזויפות מסוג קולגייט
משרד הבריאות מזהיר מפני משלוח של משחות שיניים מזויפות מסוג קולגייט

משרד הבריאות, מבקש ליידע את הציבור, כי בחודש ינואר 2009, נתפס על ידי רשויות המכס בנמל אשדוד, משלוח של משחות שיניים מזויפות מסוג “Colgate Total Clean Mint”.

משחות השיניים המזויפות הועברו לידי משרד הבריאות לצורך בדיקתן. בבדיקות המעבדה שהתקבלו, נמצא, כי המשחה המזויפת מכילה את החומר Diethylene Glycol שהוא חומר מסוכן לבריאות הציבור.

לדברי חברת שסטוביץ’, המשווקת את מוצרי קולגייט בישראל, נערכה על ידה בדיקה מקיפה שהעלתה, כי לא נמצאה המשחה המזויפת הנ”ל על מדפי חנויות ורשתות השיווק הגדולות.

עם זאת, הציבור מתבקש לגלות ערנות ולבדוק, כי משחת השיניים שבידיו אינה המשחה המזויפת. יודגש, כי, האזהרה אינה רלוונטית לכל יתר משחות השיניים של קולגייט, כולל משחת השיניים Colgate Total Clean Mint, עליהן כתוב, כי הן “כשרות לפסח”.

ניתן לזהות את המשחה המזויפת על פי הסימנים הבאים:

1. מספר האצווה שעל אריזת הקרטון המזויפת הוא; 6116CB10121.

2. על שפופרת המשחה המזויפת מסוג “Colgate Total Clean Mint”, כתוב, כי הן מיוצרות ב- SURREY ,UK.

משרד הבריאות, ימשיך לעקוב בפעילותו לאיתור תמרוקים מזויפים.

לדיווח על מוצרים מזויפים ניתן לפנות ליחידה למאבק בפשע פרמצבטי, טל. 02-6551772/4, פקס: 02-6551772. לבירורים ניתן לפנות לחברה המשווקת 1700-70-93-70.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן