בריאות הציבור

משרד הבריאות: תוסף התזונה “ראונק” אושר תחת הסיווג של “תוסף תזונה” ולא כתכשיר רפואי

0
0

אין לשווק, להציע או להציג תוספי תזונה כתכשירים רפואיים או כחלופה לתכשירים רפואיים, ואין לייחס להם סגולות רפואיות. לפיכך, האיסורים המוזכרים לעיל חלים גם לגבי ה”ראונק”.
משרד הבריאות: תוסף התזונה
משרד הבריאות: תוסף התזונה “ראונק” אושר תחת הסיווג של “תוסף תזונה” ולא כתכשיר רפואי

ייבואו של מוצר “ראונק” על ידי חברת טרי אוף לייף פארמה בע”מ לישראל, אושר על ידי משרד הבריאות תחת הסיווג של “תוסף תזונה” ולא כתכשיר רפואי – כך הבהיר היום המשרד.

טרי אוף לייף פארמה בע”מ, הינה חברת תרופות פרטית שנוסדה ומנוהלת על ידי רוקחים ומטרתה לפתח מוצרי בריאות ייחודיים וחדשניים המציגים יתרונות לקהל הישראלי וללקוחות בחו”ל. מפתחת תרופות, מוצרי קוסמטיקה, תוספי תזונה, מוצרי מזון בריאות ואביזרים רפואיים.

תקנות בריאות הציבור (מזון) (איסור ייחוס סגולות ריפוי למצרך מזון), התשל”ח – 1978 אוסרות על ייחוס סגולות ריפוי למצרך מזון, ובכלל זה, לתוספי תזונה, ואף אוסרות על פרסום, כי צריכתו עשויה לרפא מחלה כלשהי או למנעה.

בנוסף, יצוין, כי על נשים בהריון, נשים מיניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם ו-ילדים להיוועץ ברופא טרם נטילת תוסף תזונה כלשהו.

משרד הבריאות, מבהיר, כי אינו בוחן את יעילותם של תוספי התזונה (food Supplements) ואת התאמתם לשמש למטרה רפואית כלשהי להבדיל מתכשירים רפואיים.

לאור האמור, לעיל, אין לשווק, להציע או להציג תוספי תזונה כתכשירים רפואיים או כחלופה לתכשירים רפואיים, ואין לייחס להם סגולות רפואיות. לפיכך, האיסורים המוזכרים לעיל חלים גם לגבי ה”ראונק”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן