מאזני הצדק

עמותת אומ”ץ: להעמיד לדין משמעתי את עו”ד רונאל פישר

0
0

העמותה פנתה במכתב חריף אל ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין; “פישר, שייצג את יעקב העליון, שהורשע בבית משפט אמר לאחר השמעת גזר הדין עו”ד רונאל פישר לעיתונאים, באולם בית המשפט, כי המעשה המגונה היחיד בתיק הפלילי הנ”ל, הוא הכרעת הדין”.
עמותת אומ
עמותת אומ”ץ: להעמיד לדין משמעתי את עו”ד רונאל פישר

עמותת אומ”ץ, פנתה היום (רביעי) אל ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין – ועד מחוז תל אביב, בתלונה נגד עו”ד רונאל פישר, בטענה, כי עו”ד רונאל פישר אשר ייצג את הנאשם יעקב העליון, שהורשע בבית משפט השלום בתל אביב, ביום 20.4.09, בעבירות של בעילה אסורה בהסכמה של קטינה, ובמעשה מגונה באחותה של הקטינה – אמר לאחר השמעת גזר הדין עו”ד רונאל פישר לעיתונאים, באולם בית המשפט, כי המעשה המגונה היחיד בתיק הפלילי הנ”ל, הוא הכרעת הדין.

בתלונה לועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, מוסיף וכותב אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, כי; “דבריו אלה שודרו בכל כלי התקשורת, ועדות מוקלטת להם תמצאו באתרי אינטרנט של כלי התקשורת ששידרו את הדברים”.

אבנרי, קובע, כי; “דבריו האמורים של עו”ד רונאל פישר הינם עבירה על כלל 32 (א) לכללי לשכת עורכי הדין (אתיקה מקצועית), הקובע כי עורך דין ישמור על יחס כבוד לבית המשפט, תוך שמירה על כבוד המקצוע.

כמו כן, עבר עו”ד רונאל פישר על כלל 2 לכללים הנ”ל, הקובע, כי עורך דין, ייצג את לקוחו תוך שמירה על הגינות, על כבוד המקצוע ועל יחס כבוד לבית המשפט”.

“לפיכך, מוגשת בזה תלונה נגד עו”ד רונאל פישר, והנכם מתבקשים להעמידו לדין משמעתי בעבירות הנ”ל” – כתב אבנרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן