פוליטי מדיני

תנועת אומ”ץ אל מבקר המדינה: לבדוק העיתוי והמוזמנים באירוע שערך אהוד ברק במוצאי יום העצמאות

0
0

אומ”ץ: לאירוע במוצאי יום העצמאות, בו הוזמנו בכירי מערכת הביטחון, נספחים צבאיים, אישי ציבור, וכיו”ב –הוזמנו הפעם גם מאות פעילים של “מפלגת העבודה”, דבר שייקר את עלות האירוע, שהסתכם בלמעלה מ1 מיליון שקלים.
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ אל מבקר המדינה: לבדוק העיתוי והמוזמנים באירוע שערך אהוד ברק במוצאי יום העצמאות

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, פנה היום אל מבקר המדינה השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, לבדוק את שהוא מכנה כ”בזבוז כספי ציבור באירועי יום העצמאות של משרד הביטחון”, לכאורה, על ידי שר הביטחון מר אהוד ברק, במוצאי יום העצמאות בה ערך השר ברק בקריה אירוע חגיגי בהשתתפות למעלה מ-3,000 אורחים.

לדברי אבנרי, כמקובל נוכחים באירוע זה מדי שנה בכירי מערכת הביטחון, נספחים צבאיים, אישי ציבור, וכיו”ב – אלא שהפעם הוזמנו לאירוע גם מאות פעילים של “מפלגת העבודה”, דבר שייקר את עלות האירוע, שהסתכם בלמעלה מ1 מיליון שקלים.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, כתב למבקר בין בתלונתו, כי; “איננו יכולים להתעלם מכך, כי העיתוי של האירוע נערך סמוך לכינוס ועידת מפלגת העבודה, שאמורה לדון ביוזמתו של שר הביטחון המשמש גם כיו”ר המפלגה, בכמה נושאים שיש לו בהם עניין.

נראה לנו, שבתקופה זו של קיצוצים ופעולות חסכון בתקציב מערכת הביטחון, מן הראוי היה ששר הביטחון היה עורך אירוע חסכוני ומצומצם ולא ישתמש בתקציב הביטחון כקרש קפיצה פוליטי” – יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אבנרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן