פוליטי מדיני

אומ”ץ תובעת שהשר לביטחון פנים ואנשי משרדו שלא יהיו מעורבים במינויים במשטרה

0
0

תנועת אומ”ץ, לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ’: בתקופה זו, עת נחקר השר ליברמן – הוא ראש המפלגה שלך, במשטרה, במספר פרשיות, הנך נדרש לגלות משנה זהירות וקפידה, בכל הליך מינוי וקידום של קצין, לברר ולבדוק היטב ב”ציציות”.
אומ
אומ”ץ תובעת שהשר לביטחון פנים ואנשי משרדו שלא יהיו מעורבים במינויים במשטרה

תנועת אומ”ץ, פנתה הבוקר (שלישי) אל השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ’, בדרישה שהוא ומנכ”ל משרדו, חגי פדידה (פלד), לא יהיו מעורבים במינויים ובקידום בדרגה של קצינים בכירים במשטרה.

אומ”ץ, הביעה חשש שקידומם של קציני משטרה מדרגת סנ”צ ומעלה, המעורבים בחקירותיו של שר החוץ אביגדור ליברמן, יהיה תלוי במידת רצונו של השר, שנחקר בימים אלו כחשוד במעשים פליליים, ובעת ובעונה אחת יקודמו קצינים שהשר ושליחיו יהיו מעוניינים ביקרם.

בפניית יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, נאמר בין היתר; “הואיל ושר החוץ, אביגדור ליברמן, תקע מאחזים ושלוחות בלשכתך, והואיל ואת המינויים במשטרה הוא מבקש לתכנן, לבצע ולנהל רק באמצעות עושי דברו, בהם מנכ”ל המשרד לביטחון פנים, מר חגי פדידה (פלד), אותו מינה לאחרונה, בעוד תלויים ועומדים נגד השר תיקים פתוחים (מב”ד) בפרשות שונות, כמעורב בפלילים עד צוואר, הרי שהנך מתבקש לעשות – כדלהלן;

1. להרחיק הרחקה רבתי את כל שלוחי ומקורבי השר ליברמן מתהליך קבלת ההחלטות בכל הקשור למינוי או לקידום קציני משטרה, בין בכירים ובין זוטרים.

2. לאשר באופן אישי, כל מינוי או קידום של קצין משטרה מדרגת סנ”צ ומעלה. זאת, רק לאחר בחינה מדוקדקת ובדיקה מקצועית וקפדנית להיות הקצין ראוי לקידום, על פי המלצת מפקדיו והספ”כ.

“בתקופה זו, עת נחקר השר ליברמן – הוא ראש המפלגה שלך, במשטרה, במספר פרשיות, הנך נדרש לגלות משנה זהירות וקפידה, בכל הליך מינוי וקידום של קצין, לברר ולבדוק היטב ב”ציציות”, כל קידום ומינוי וגלות רגישות לצד נחישות”. כתב אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן