חדשות כאן ישראל

תנועת אומ”ץ: להדיח את ד”ר יעקב פולאקביץ, ראש שירותי בריאות הנפש מתפקידו

0
0

לטענת אומ”ץ באמצעות יו”ר התנועה מר אריה אבנרי; “המחדלים הרבים בפרשה זו של ביה”ח וגורמים אחרים ודברי הביקורת הרבים של פסיכיאטר מחוז הצפון, ד”ר אלי גרינר, לא גרמו להנהלת מערך בריאות הנפש לפעול כנדרש.
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ: להדיח את ד”ר יעקב פולאקביץ, ראש שירותי בריאות הנפש מתפקידו

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (שני) אל סגן שר הבריאות מר יעקב ליצמן, בבקשה לנקוט בהליכים להדחתו המיידית של ד”ר יעקב פולאקביץ המשמש ראש שירותי בריאות הנפש במשרד הבריאות, זאת מחשד לכאורה למחדלי מערך שירותי הנפש בטיפול בקטין, בעל אזרחות אמריקאית, המאושפז בכפיה בימים אלו בבי”ח זיו בעיר צפת, מבלי שהוכרז כקטין נזקק עפ”י חוק הנוער.

לטענת אומ”ץ באמצעות יו”ר התנועה מר אריה אבנרי נכתב בפנייתה, כי; “המחדלים הרבים בפרשה זו של ביה”ח זיו וגורמים אחרים ודברי הביקורת הרבים של פסיכיאטר מחוז הצפון, ד”ר אלי גרינר, לא גרמו להנהלת מערך בריאות הנפש לפעול כנדרש.

אריה אבנרי, מדגיש, כי; “פנייתה של תנועת אומ”ץ להדחתו של ד”ר פולאקביץ, מבוססת גם על מחדלים אחרים, לכאורה, בתחום הטיפול ב-חולי הנפש;

▼ מקרה התאבדות של חולי נפש, בהעדר פיקוח מתאים.

▼ בריחתם של חולי נפש ממוסדות סגורים. במקביל התבצעו העברות חולים מסוכנים ממחלקת בטחון מרבי לבי”ח אחר, תוך סיכון חולים ואזרחים.

▼ ליקויים לגבי תנאי הבדיקה, ההסתכלות והאשפוז במקרים של הוצאת צווי בתי משפט.

אבנרי, מסכם את פנייתו, בכך, כי; “על יסוד הנאמר לעיל, אנו סבורים שמן הדין לקצר את תקופת כהונתו של ד”ר פולאקביץ ולבחור במקומו מועמד ראוי בתחום רגיש זה”.

תגובת משרד הבריאות;

דוברת משרד הבריאות הגב’ עינב שימרון – גרינבוים, מסרה, על בקשת וטענות תנועת אומ”ץ, כי; “בית המשפט, קבע, כי יש לאמץ את החלטת הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות. אנו דוחים על הסף את הפנייה הנ”ל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן