פוליטי מדיני

אומ”ץ, אל היועץ המשפטי לממשלה: להשעות מיידית את שר החוץ אביגדור ליברמן

0
0

לא יעלה על הדעת שבנסיבות החדשות שנוצרו ימשיך השר ליברמן, לכהן וימשיך להיות שותף פעיל להכרעות מדיניות מרחיקות לכת, ומה שחמור יותר יהיה מעורב באמצעות נציגי מפלגתו בנושאים שקשורים בשלטון החוק, בהם בחירת שופטים וגם בחירת היועץ המשפטי החדש לממשלה
אומ
אומ”ץ, אל היועץ המשפטי לממשלה: להשעות מיידית את שר החוץ אביגדור ליברמן

יו”ר עמותת אומ”ץ, מר אריה אבנרי, פנה היום שלישי, אל היועץ המשפטי לממשלה, מר מני מזוז, בדרישה להשעייתו המיידית של שר החוץ אביגדור ליברמן, לטענת אומ”ץ; “משטרת ישראל, הודיעה, שלשום, כי נסתיימה חקירתו הממושכת של שר החוץ אביגדור ליברמן, וכי היא ממליצה להעמיד אותו לדין בשורה של עבירות חמורות בהן קבלת שוחד, הלבנת הון, שבוש הליכי חקירה, הפרת אמונים ועוד.

אבנרי, כתב בין היתר, כי; “בשעתו, בשלבים שבהם הועלו חשדות כבדים נגד חבר הכנסת ליברמן, פעלה תנועת אומ”ץ בדרכים ציבוריות ומשפטיות כדי למנוע את צירופו לממשלה כשר בכיר ומשפיע. לצערנו הדבר לא הסתייע בידינו”.

יו”ר עמותת אומ”ץ, מעיר במכתבו ליועץ המשפטי לממשלה, מר מזוז, כי; “הכרזת בהזדמנות מסוימת, כי עפ”י הנורמות המוסריות המקובלות לא היה מקום שליברמן יהיה שר בממשלה. בעקבות הודעת המשטרה, הודיע אמנם השר ליברמן, כי אם יוגש נגדו כתב אישום הוא יתפטר מן הממשלה ומחברותו בכנסת, אך באותה נשימה לא שקל לציין, כי אינו מאמין שיוגשו נגדו כתבי אישום והוא מתכוון להמשיך בתפקידיו הציבוריים לפחות בשנתיים הקרובות.

“תנועת אומ”ץ, פונה אליך, בבקשה לבחון אפשרות לפנות לשר ליברמן, בדרישה להשעות את עצמו מייד מתפקידו המיניסטריאלי עד קבלת ההכרעה הסופית בעניין הגשת כתב האישום בעניינו.

אבנרי, מסכם את פנייתו אל היועץ המשפטי לממשלה, במילים, כי; “לא יעלה על הדעת שבנסיבות החדשות שנוצרו ימשיך השר ליברמן, לכהן וימשיך להיות שותף פעיל להכרעות מדיניות מרחיקות לכת, ומה שחמור יותר, יהיה מעורב באמצעות נציגי מפלגתו בנושאים שקשורים ב-שלטון החוק, בהם בחירת שופטים וגם בחירת היועץ המשפטי החדש לממשלה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן