פוליטי מדיני

אומ”ץ לנשיא פרס: אל תדון בפניית השר אלי ישי, להעניק חנינה לשר לשעבר שלמה בניזרי

0
0

עמותת אומ”ץ, לנשיא שמעון פרס: התנהלותו של סגן ראש הממשלה ושר הפנים מר אלי ישי, בפרשת שלמה בניזרי, הינה בלתי נסבלת. לפני מתן גזר הדין שיגר ישי בצעד בלתי מקובל ובלתי חוקי לכאורה פניה אל השופט שדן בתיקו של בניזרי, בקשה שיקל בעונשו.
אומ
אומ”ץ לנשיא פרס: אל תדון בפניית השר אלי ישי, להעניק חנינה לשר לשעבר שלמה בניזרי

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (שני) אל נשיא המדינה מר שמעון פרס, בנושא: פנייתו של השר ישי למתן חנינה לשר לשעבר שלמה בניזרי, וביקשה, כי לא ידון בפנייתו של סגן ראש הממשלה ושר הפנים אלי ישי, להעניק חנינה לשר לשעבר שלמה בניזרי, הנידון למאסר של 4 שנים וארבעה חודשים, זאת בגין ביצוע עבירות חמורות.

לדברי אריה אבנרי, יו”ר הנהלת עמותת אומ”ץ; “מאחר ואנו רואים בצעד זה ובחלק מהנימוקים שניתנו לבקשת החנינה צעד חמור שנועד ללבות את היצרים ולעלות מחדש את נושא השד העדתי שגווע מזמן…”.

אבנרי, ממשיך וכותב במכתב, כי; “התנהלותו של שר הפנים אלי ישי, בפרשת בניזרי, הינה בלתי נסבלת. לפני מתן גזר הדין שיגר ישי, בצעד בלתי מקובל ובלתי חוקי לכאורה פניה אל השופט שדן בתיקו של בניזרי, , בקשה שיקל בעונשו.

על כך פנתה כבר תנועת אומ”ץ אל היועץ המשפטי לממשלה שיבחר אפשרות לנקוט נגד ישי בצעדים משפטיים המתחייבים מן החוק”.

“למותר להוסיף, פנייתו של ישי, אליך, תוך שימוש בנושא העדתי הינה בבחינת הוספת חטא על פשע. לא יעלה על הדעת שאשי ציבור בכיר מסוגו של השר ישי, יציף מחדש את החברה הישראלית על מנת לזכות בפופולריות בקרב החוגים שהוא מייצג מבלי לחזות מראש את התוצאות ההרסניות של מעשהו” – סיכם את מכתבו אריה אבנרי, יו”ר הנהלת עמותת אומ”ץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן