חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: להורות למשטרה לחקור פרשת שחיתות חדשה של אהוד אולמרט

0
0

אולמרט, ביטח את מלאי הסיגרים שברשותו בסכום של 60 אלף ₪, וסכום זה מעיד על היקף המתנות שקיבל ◄ במקביל, מבקשת אומ”ץ, מן היועץ המשפטי לממשלה, לערוך חקירה בספיח “פרשת העטים” שקיבל אולמרט לאורך השנים מאנשי עסקים שנזקקו לשירותיו המיניסטריאליים.
אומ
אומ”ץ: להורות למשטרה לחקור פרשת שחיתות חדשה של אהוד אולמרט

תנועת אומ”ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), פנתה היום (שלישי) אל היועץ המשפטי לממשלה, עו”ד מני מזוז, להורות למשטרת ישראל לחקור פרשת שחיתות חדשה, לכאורה, המצביעה על אופיו העברייני ועל רדיפת הבצע של אולמרט.

לטענת אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ; “ממידע שפורסם בימים האחרונים באתר האינטרנט NEWS1, התברר, כי ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, קיבל, לכאורה, סיגרים בשווי של רבבות שקלים כמתנות מאנשי עסקים וגופים שנזקקו להחלטותיו במשרדי ממשלה, בשנים בהן שימש כשר.

בהקשר לכך, נחשף, כי אולמרט, ביטח את מלאי הסיגרים שברשותו בסכום של 60 אלף שקלים, וסכום זה מעיד על היקף המתנות שקיבל”.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מוסיף במכתבו אל היועץ המשפטי לממשלה, כי; “במקביל, אנו פונים אליך, בבקשה, לערוך חקירה בספיח “פרשת העטים” שקיבל אולמרט לאורך השנים מאנשי עסקים שנזקקו לשירותיו המיניסטריאליים”.

אבנרי, מציין, בפנייתו, כי; “בכתב האישום שהוגש לאחרונה נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הייתה התייחסות רק לדיווח כוזב אשר מסר אולמרט אל מבקר המדינה בעניין שווי העטים שברשותו. תנועת אומ”ץ, סבורה, כי אין להסתפק בכך, ויש לבחון האפשרות לערוך חקירת משטרה בעניין מקור העטים שברשותו של אהוד אולמרט.

נראה לנו, שחקירה משולבת של משטרת ישראל ב-“פרשות הסיגרים והעטים” עשויה להוליד כתב אישום בסעיף של קבלת שוחד, לכאורה”. סיכם יו”ר הנהלת אומ”ץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן