חדשות כאן ישראל

רעננה, מארחת את תערוכת “מושחתים נתפסתם” של תנועת אומ”ץ

0
0

תנועת אומ”ץ: העיר רעננה, נבחרה לארח התערוכה בשל ניקיונה המוסרי של העיר ושל העומד בראשה, נחום חופרי: “למרבה הצער מתחלקים ראשי הערים והרשויות לשלוש קבוצות: אלה שנחקרו, אלה שנחקרים ואלה שעוד ייחקרו. אני שייך כנראה לקבוצה השלישית”.
רעננה, מארחת את תערוכת
רעננה, מארחת את תערוכת “מושחתים נתפסתם” של תנועת אומ”ץ

בטקס חגיגי של פתיחת תערוכת “מושחתים נתפסתם” של תנועת אומ”ץ שנערך במוצ”ש האחרונה בגלריה של “מקום בלב” בעיר רעננה, אמר יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אריה אבנרי, כי העיר רעננה, נבחרה כאחת הערים הראשונות לעריכת התערוכה הנודדת בזכות תדמיתה המוסרית הנקיה של העיר ונקיון כפיו האישי של ראש העיר נחום חופרי.

בדברי ברכתו אמר ראש העיר, כי הוא רואה בחיוב את פעילות תנועת אומ”ץ לביעור השחיתות במגזר המוניציפאלי ואמר ש”כיום למרבה הצער מתחלקים ראשי הערים והרשויות לשלוש קבוצות: אלה שנחקרו, אלה שנחקרים ואלה שעוד ייחקרו”. ראש עיריית רעננה, מיהר והוסיף בנושא, כי הוא שייך כנראה לקבוצה השלישית.

נחום חופרי

נחום חופרי, הביע תקווה, כי התערוכה הבאה תהיה חיובית תחת הכותרת שהציעה אומ”ץ; “מושחתים נעלמתם” תיערך באמפי תיאטרון העירוני ברעננה.

ח”כ אופיר פינס, תושב העיר שפתח את הטקס החגיגי, אמר, כי “אומ”ץ”, היא תנועה נשכנית, ובלתי תלויה המשמשת כחוד החנית ברוח הגבית הניתנת לרשויות אכיפת החוק במדינה ומשום כך חשיבותה הרבה.

יו”ר הנהלת אומ”ץ מר אבנרי, ציין, כי; “אומ”ץ, הינה תנועה א-פוליטית שבדרך כלל אינה נותנת במה לאישים פוליטיים, פרט לחתני “אות אומ”ץ”, כמו במקרה של אופיר פינס. תנועת אומ”ץ, רואה בח”כ פינס כפרלמנטר, הגון ונקי כפיים מן השורה הראשונה.

אראלה גולן

מתכננת התערוכה היא ח”כ לשעבר האדריכלית הגב’ אראלה גולן, חברת הנהלת התנועה ויו”ר “אומ”ץ חברתי”.

בתום הטקס העניקה אומ”ץ, אות הוקרה מיוחד לבעליו של “מקום בלב” מר חיים שסטל על אומץ הלב שהפגין בכך שהסכים לארח את התערוכה במסגרת חופש הביטוי ועל הזדהותו עם מטרות אומ”ץ למען מנהל תקין וטוהר המידות.

אומ”ץ, הודיעה, כי היא האחראית הבלעדית לתכני התערוכה, המעוררת הדים רחבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן