פוליטי מדיני

אומ”ץ: המשטרה, חוקרת תלונתנו נגד ח”כ אלי אפללו ויועצו הפוליטי לשעבר

0
0

השניים מעורבים לכאורה בפרשות שחיתות ◄ אומ”ץ: ח”כ אפללו מסיעת “קדימה” ויועצו הפוליטי לשעבר קרובי, רקמו מעשה מרמה במטרה לשאוב מכספי המפלגה כספי ציבור לכיסוי חובותיו האישיים.
אומ
אומ”ץ: המשטרה, חוקרת תלונתנו נגד ח”כ אלי אפללו ויועצו הפוליטי לשעבר

תנועת אומ”ץ, הגישה לאחרונה, תלונה ליועץ המשפטי לממשלה ולמשטרה בחשד שחבר הכנסת אלי אפללו בשיתוף עם יועצו הפוליטי לשעבר סלומון כרובי, היו מעורבים, לכאורה, באי סדרים כספיים לפריימריז האחרונים של קדימה לבחירות לכנסת. לדברי תנועת אומ”ץ, על פי מידע המצוי בידיה חוקרת המשטרה פרשה זו.

בתלונה של אומ”ץ, נאמר; “השר לשעבר חבר הכנסת אלי אפללו שימש במערכת הבחירות האחרונות כאחראי השטח הראשי ברחבי הארץ.

סלמון קרובי, מי ששימש כיועצו הפוליטי, כאשר כיהן כשר נתמנה על ידו כעוזרו הבכיר במערכת הבחירות ונקבע, כי על פיו יישק דבר.

מאחר שלחבר הכנסת מר אפללו, נותרו חובות כספיים גדולים בהיקף של מאות אלפי שקלים לספקים ולקבלני קולות בשכר, מתקופת הפריימריס האישי שלו להיבחר לרשימת “קדימה” לכנסת, רקמו אפללו וקרובי מעשה מרמה במטרה לשאוב מכספי המפלגה כספי ציבור לכיסוי חובותיו האישיים.

למטרה זו, שכר קרובי, בניין משרדים קטן ברחוב גרנית בעיר פתח תקוה, זאת תמורת סכום של 25 אלף שקלים, ודווח למנגנון המפלגה של “קדימה” על העסקתם של עשרות פעילי שטח אשר יעבדו, כביכול, בתקופת הבחירות עבור המפלגה.

בפועל, התברר, כי לאמתו של דבר “הפעילים” הללו, היו למעשה נושיו של חבר הכנסת מר אלי אפללו, מתקופת הפריימריס והם לא הופיעו כלל למשרדים שנשכרו לא פעלו בשרות “קדימה” לבחירות אלא רק קיבלו את חובותיהם”.

עד כאן תלונת עמותת אומ”ץ, הפועלות למען מנהל תקין וטוהר מידות בעת ובעונה אחת עם סיוע לגופים חברתיים, אוכלוסיות חלשות וארגוני נכים ונפגעים למיניהם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן