כדורגל חופים

כדורגל חופים: עירוני פתח תקוה, אלופת הטורניר הפתוח “US OPEN” בפלורידה

0
0

נסיכי חדרה, קבוצתו של רז זהבי, כשלה בחצי הגמר מול אוורטון קווין, והפסידה בתוצאה 8:5 ◄ ראש עיריית קלירוואטר, העניק לראש המשלחת מהעיר פתח תקוה, שלום קוטלר (מחזיק תיק הספורט בעירייה), את הפרס של אלופת ה-“US OPEN” בתחום; כדורגל חופים.
כדורגל חופים: עירוני פתח תקוה, אלופת הטורניר הפתוח
כדורגל חופים: עירוני פתח תקוה, אלופת הטורניר הפתוח “US OPEN” בפלורידה

כולם בפלורידה, מדברים על מזג האוויר, כשגל קור עז, שוטף את המדינה ומוריד את הטמפרטורות לאזור של 2 מעלות צלזיוס. בעצם, כמעט כולם. בעיר קלירווטר – Clearwater, בת אוכלוסייה הכוללת למעלה מ- 100,00, תושבים, הממוקמת במערב, חוף מפרץ מקסיקו, פלורידה, ארה”ב, מדברים התושבים על “המלבסים”, הלא הם; כדורגלני עירוני פתח תקוה, אשר הצליחו, כנגד כל הסיכויים, לקחת את הגביע במסגרת טורניר כדורגל החופים, “US OPEN”.

היום, התחיל בניצחון בחצי הגמר של הפתח תקוואים על אלופת טמפה (Tampa), בתוצאה 12:8, כאשר את השערים, הבקיעו (שלושער, כ”א): עידן הילל, אפי בסון, רן עוזרי ועמיתו אורן גבאי. כאשר אפי בסון, המנוע של המלבסים, נבחר ל”מצטיין המשחק”.

במשחק השני, כשלה קבוצת “נסיכי חדרה”, קבוצתו של רז זהבי מול אוורטון קווין, והפסידה בתוצאה 8:5. הקור העז, מתברר, עשה את שלו וגרם למחלתם של מספר שחקני מפתח בקבוצה, שבלעדיהם לא היו לקבוצת חדרה, תשובות להתקפות המחץ של המארחים.

גם עידודם המסיבי מהיציע של כמה עשרות מנציגי הקהילה הישראלית/יהודית בקלירווטר (Clearwater), לא סייע ו”נסיכי חדרה”, נכנעו לקבוצתו העדיפה של אדי לואן, והחלו במסע הארוך הביתה.

למשחק הגמר, עלו עירוני פ”ת, וקבוצת אוורטון קווין.

אורן גבאי, עירוני פתח תקוה, מבקיע לאחר החמצה של המארחים

המארחים, שעלו חדורי רוח לחימה למחוק את זיכרון ההפסד משלשום בערב, החלו ב”בליץ” על שערו של נמרוד בוכמן, שוער פ”ת, ונבחרת ישראל, ותוך זמן קצר גם הבקיעו.

אך בחוריו של אנדריי אסולין, לא ויתרו והצליחו לצמצם. בתום קרב מתיש ומלא בטעויות שיפוט, הסתיים המשחק בתוצאה 4:4 (יניב בן אור; 3 שערים, אפי בסון; 1 שער).

גם ההארכה במשחק, לא הניבה שערי הכרעה, והקבוצות ניגשו לבעיטות העונשין.

לעירוני פ”ת, הבקיעו; יניב בן אור, רן עוזרי, אפי בסון, עידן הילל ולבסוף אורן גבאי, שעמד במשימה לאחר החמצה של המארחים.

יניב בן אור, ותיק שחקני עירוני פתח תקוה, נבחר למצטיין ה”פיינל-פור”.

בסיום, הודה, מר ג’ורג’ קרטקוס, ראש העיר קלירוואטר (Clearwater), אשר בחופה המערבי של פלורידה, לראש המשלחת מהעיר פתח תקוה, מר שלום קוטלר (מחזיק תיק הספורט בעיריית פתח תקוה), והעניק לו את הפרס של אלופת ה-“US OPEN” בתחום; כדורגל חופים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן