חוף הכרמל

המאבק להצלת חוף הכרמל, יורד לשטח בשילוט; יצחק תשובה, הקדחת וגם הרסת?

0
0

מטה המאבק, תולה את האשמה בהרס הצפוי של חוף דור, במיליארדר, יצחק תשובה ◄ אנשי מטה המאבק להצלת חוף הכרמל: “אנו מצפים מיצחק תשובה, שישקול שוב את כוונותיו להרוס את החוף (דור) היפה ביותר בארץ, תוך פגיעה בבריאותם של כל תושבי האזור”.
המאבק להצלת חוף הכרמל, יורד לשטח בשילוט; יצחק תשובה, הקדחת וגם הרסת?

המאבק להצלת חוף הכרמל, יורד לשטח בשילוט; יצחק תשובה, הקדחת וגם הרסת?

מטה המאבק להצלת חוף הכרמל, ממשיך במאבקו לביטול ההחלטה על הקמת תחנת הגז בחוף דור, והפעם הוא יוצא לשטח. אנשיו מבטיחים, כי בימים הקרובים, ייתלו מאות שלטים ברחבי שטחי המועצה האזורית חוף כרמל, זכרון יעקב, והישוב פרדיס, כנגד הקמת תחנת הגז בחוף דור.

השלטים מתמקדים באחד הטייקונים הגדולים של המשק הישראלי, יצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, השותפה עם חברת נובל אנרג’י בקידוחי הגז, אשר בינואר 2009 במסגרת קידוח הגז “תמר 1”, נתגלו עתודות גז, יקרות ערך.

נוסח השלטים, בזו הלשון;

• “יצחק תשובה – הקדחת וגם הרסת?”
• “יצחק תשובה – תפסיק לחפור בחוף דור!”
• “יצחק תשובה – תן גז וסע מחוף הכרמל!”

מטה המאבק, תולה את האשמה בהרס הצפוי של חוף דור, במיליארדר, יצחק תשובה, ומכוון את החיצים אליו, משום שתשובה, בהיותו ישראלי ומכיר היטב את חשיבות רצועת החוף בדור.

לטענתם, חברת נובל אנרג’י, שותפתו של תשובה, הינה חברה בינ”ל, שאותה מעניינת רק השורה התחתונה – שורת הרווח”.

מטה המאבק להצלת חוף הכרמל, הודיעו, כי; “אנו מצפים מיצחק תשובה, שישקול שוב את כוונותיו להרוס את החוף (דור) היפה ביותר בארץ, תוך פגיעה בבריאותם של כל תושבי האזור”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן