צבא | משטרה | ביטחון

אומ”ץ, דורשת מהרמטכ”ל אשכנזי, הסברים על ה”הסדר הפנסיוני”, שנעשו בצה”ל

0
0

עו”ד נאוה טמיר; “תנועת אומ”ץ, ניהלה חליפת מכתבים עם ח”כ שי, בה נתבקש מיוזמתו לבטל את ההסדר ולהחזיר את הכספים שקיבל, אולם מר שי, דחה את פניותינו. אחת מטענותיו של מר שי, הייתה, כי הוא אינו “בן יחיד”, וכי הסדרים מסוג זה נעשו גם עם אחרים”.
אומ
אומ”ץ, דורשת מהרמטכ”ל אשכנזי, הסברים על ה”הסדר הפנסיוני”, שנעשו בצה”ל

תנועת אומ”ץ – אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, פנתה אל הרמטכ”ל, רב אלוף גבי אשכנזי, בדרישה לקבל הסברים על ה”הסדר הפנסיוני”, שנעשה בצה”ל, לאור ה”הסדר הפנסיוני”, שנעשה בעניינו של חבר הכנסת נחמן שי, המכונה על ידה כ”שערורייתי, בלתי מידתי, בלתי הוגן ובלתי הגון, ומחייב ביטול והשבת הכספים לקופה הציבורית”.

בפנייתה בכתב של עו”ד נאוה טמיר, חברת הצוות המשפטי, מחוז הצפון של תנועת אומ”ץ, אל רב אלוף גבי אשכנזי, מצוין, כי; “תנועתנו, ניהלה חליפת מכתבים עם ח”כ נחמן שי, בה נתבקש מיוזמתו לבטל את ההסדר ולהחזיר את הכספים שקיבל, אולם מר שי, דחה את פניותינו.

אחת מטענותיו של מר שי, הייתה, כי הוא אינו “בן יחיד”, וכי הסדרים מסוג זה נעשו גם עם אחרים”.

לאור מצב עניינים זה, סיכמה עו”ד נאוה טמיר, את פנייתה לרמטכ”ל במילים הבאות; “הנני לפנות אליך בבקשה, לקבל נתונים ופרטים נוספים אודות הסדרים שנעשו בצה”ל עם אחרים, וכן לקבל את עמדתך והנחיותיך לצבא, בנושא זה, בתקופת כהונתך”.

בתגובה, הודיעה לשכת הרמטכ”ל, לתנועת אומ”ץ, כי עפ”י בדיקתה ההחלטה בעניין הפנסיה של ח”כ נחמן שי, ששימש דובר צה”ל, התקבלה בהתאם להוראות חוק שירות הקבע, וכי ב-10 השנים האחרונות לא התקבלה החלטה דומה באשר למשרתי קבע אחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן