כאן חוף אשקלון

מועצה אזורית חוף אשקלון: עונת הרחצה נפתחת במהלך חג הפסח

0
0

ראש המועצה האזורית, מר יאיר פרג’ון, אומר, כי; “פתיחת עונת הרחצה ואירועי “פסטיבל בומבמלה”, מסמלים את החזרה של יישובי הדרום לשגרת החיים” ◄ לתושבי המועצה הכניסה לחופים, הינה חינם, זאת עם הצגת תעודת זהות. לאורחים, עלות כניסה סמלית בגובה 10 ₪, מגיל 13 ומעלה.
מועצה אזורית חוף אשקלון: עונת הרחצה נפתחת במהלך חג הפסח
מועצה אזורית חוף אשקלון: עונת הרחצה נפתחת במהלך חג הפסח

חוף הרחצה ניצנים, במועצה האזורית חוף אשקלון, ליד העיר אשקלון, ייפתח לרוחצים כבר במהלך חג הפסח, כחלק מאירועי “פסטיבל בומבלה”. מנגד חוף זיקים, ייפתח במהלך חודש אפריל.

בתאריך 30.03.10, ייפתח חוף הרחצה של ניצנים, בד – בבד עם פתיחת אירועי הפסטיבל הצבעוני “בומבלה”, שבועיים אחר כך, בתאריך 15.04.10, ייפתח גם החוף הסמוך זיקים.

חופי הרחצה בשטחי מועצה האזורית חוף אשקלון, מתוחזקים ומצוידים ובמקום, יש שירותי הצלה, עזרה ראשונה, קלחות, שירותי ניקיון, חנייה, ומזנונים פעילים.

לתושבי המועצה, הכניסה לחופים, הינה; חינם זאת עם הצגת תעודת זהות. לאורחים, עלות כניסה סמלית בגובה 10 ₪, מגיל 13 ומעלה.

ראש המועצה האזורית, חוף אשקלון מר יאיר פרג’ון, מסר, כי; “פתיחת עונת הרחצה, ואירועי “פסטיבל בומבמלה” מסמלים את החזרה של יישובי הדרום לשגרת החיים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן