בנקים

אומ”ץ: בדברי השופטת מרגלית נוף, ל”מעריב” על מינוי דירקטורים עבור בנק לאומי, פגיעה לכאורה, במנהל התקין

0
0

יו”ר אומ”ץ, אריה אבנרי: “בראיון עם השופטת נוף, שפרסם העיתונאי יהודה שרוני, בעיתון “מעריב”, הוא ציטט דברים שאמרה לו כדלהלן; “בתהליך המינויים לא הבאנו בחשבון את השאיפות של משרד האוצר… התחשבנו בעובדה שמנכ”לית הבנק, גליה מאור, תוכל להמשיך לעבוד עם הדירקטורים החדשים – זה חיוני להמשך היציבות הניהולית בבנק”.
אומ
אומ”ץ: בדברי השופטת מרגלית נוף, ל”מעריב” על מינוי דירקטורים עבור בנק לאומי, פגיעה לכאורה, במנהל התקין

תנועת אומ”ץ, פנתה הבוקר (א’) אל מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, ואל שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, וביקשה את התערבותם המיידית בסוגיית מינוי דירקטורים עבור בנק לאומי.

בפניית אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, נאמר, כי; “אומ”ץ, קיבלה בימים האחרונים, מידע הנוגע ל’ועדת נוף’ בראשותה של כב’ השופטת מרגלית נוף. מתכוונת להגיש בימים הקרובים את שמותיהם של חמשת המועמדים מטעמה לדירקטוריון החדש של בנק לאומי.

אבנרי, הוסיף וכתב, כי; “נראה לנו שמהלך זה, הינו שגוי. ’ועדת נוף’, אינה צריכה להסתפק לדעתנו בהצגת חמשת המועמדים הנראים לה, ובכך לסמנם מראש כמועמדים שבחירתם מובטחת מראש, אלא להציג לפחות מספר כפול של מועמדים על-מנת שיהיה סיפק בידי האסיפה הכללית של הבנק לבחור מתוכם את חמשת המועמדים המועדפים על-ידה”.

“זאת ועוד, כותב יו”ר אומ”ץ; “בראיון עם השופטת נוף, שפרסם העיתונאי יהודה שרוני, בעיתון “מעריב”, הוא ציטט דברים שאמרה לו כדלהלן; “בתהליך המינויים לא הבאנו בחשבון את השאיפות של משרד האוצר… התחשבנו בעובדה שמנכ”לית הבנק, גליה מאור, תוכל להמשיך לעבוד עם הדירקטורים החדשים – זה חיוני להמשך היציבות הניהולית בבנק”.

“אנו רואים בדבריה של השופטת מרגלית נוף, פגיעה לכאורה, במנהל התקין”. סיכם אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, והוסיף; “אנו מצפים להתערבותכם המיידית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן