חדשות כאן ישראל

אומ”ץ: לחקור את עליזה אולמרט, כחשודה, לכאורה, בשותפות לקבלת טובות הנאה

0
0

תנועת אומ”ץ: לאורך כל השנים נמכרו ציוריה של רעיית רה”מ לשעבר, בחלקם במחירים מופקעים העולים עשרת מונים על ערכם הממשי, ביוזמתו ובתיווכו של בעלה, לגופים כלכליים ואילי הון שנזקקו לשירותיו בתפקידיו הציבוריים והממלכתיים שמילא כשר בממשלה וכראש עיריית ירושלים, רכישת חלק ניכר מהציורים הללו מהווה, לכאורה, קבלת שוחד ע”י אולמרט עצמו ושותפות פלילית פעילה של רעייתו
אומ
אומ”ץ: לחקור את עליזה אולמרט, כחשודה, לכאורה, בשותפות לקבלת טובות הנאה

תנועת אומ”ץ, פנתה, אל מפכ”ל המשטרה רב ניצב דודי כהן, בדרישה לחקור את הגב’ עליזה אולמרט (Aliza Olmert), רעיית אהוד אולמרט ראש הממשלה לשעבר, אמנית ומחזאית ישראלית, כחשודה בשותפות לקבלת טובות הנאה, לכאורה. העתקים ממכתבו, הופנו גם אל עו”ד יהודה וינשטיין – היועץ המשפטי לממשלה, ואל עו”ד משה לדור – פרקליט המדינה.

במכתב ששיגרה תנועת אומ”ץ, מציין היו”ר שלה מר אריה אבנרי, כי; “בשעתו, כאשר כיהן מר אהוד אולמרט, כראש הממשלה, פנתה תנועת אומ”ץ ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר עו”ד מני מזוז, בדרישה, כי יורה על חקירת המשטרה בפרשת הציורים של הגב’ אולמרט. לצערנו, לא נענה היועץ מזוז לתביעתנו”.

אבנרי, מוסיף וכותב, כי; “עתה, עם חשיפת הפרשות החדשות וכשאולמרט, הינו אזרח פרטי לכל דבר, מן הדין שהמשטרה, תפתח בחקירה ב”פרשת הציורים” ותיגבה עדויות הן מרוכשי הציורים והן מהגב’ אולמרט עצמה.

אבנרי מדגיש, כי ’פרשת הולילנד’, שבה מעורב כיום אולמרט, כחשוד בקבלת טובות הנאה, מקצינה את תביעתנו זו”.

“זאת ועוד, מוסיף וכותב יו”ר הנהלת אומ”ץ; “לאורך כל השנים נמכרו ציוריה של גב’ אולמרט, בחלקם במחירים מופקעים העולים עשרת מונים על ערכם הממשי, ביוזמתו ובתיווכו של בעלה, לגופים כלכליים ואילי הון שנזקקו לשירותיו בתפקידיו הציבוריים והממלכתיים שמילא כשר בממשלה וכ-ראש עיריית ירושלים. רכישת חלק ניכר מהציורים הללו, מהווה, לכאורה, קבלת שוחד ע”י אולמרט עצמו ושותפות פלילית פעילה של רעייתו.

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ

“תנועת אומ”ץ, פונה אליך בבקשה כי משטרת ישראל, תחקור גם את עליזה אולמרט, רעיית ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, החשודה בקבלת טובות הנאה”.

“לפי מיטב ידיעתנו – מוסיף ומדגיש, אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ, כי; “עד כה לא נחקרה גב’ אולמרט, בפרשות שחיתות שונות, שבהם לכאורה, היה מעורב בעלה, ובשלוש מהן עומד כבר לדין – ’מרכז ההשקעות’, טלנסקי ו-’ראשונטורס’.

“לא יעלה על הדעת שגב’ אולמרט, לא הייתה מודעת לדרכי ההתעשרות הקלה והמהירה של בעלה מפרשות שונות שבהן היה מעורב, מה גם שנטלה חלק פעיל ברכישת נדל”ן, טיסות לחו”ל במחלקות ראשונות, לינה במלונות פאר וכיוצב.

היא הייתה צריכה לדעת שמקורות המימון לא היו כשרים”. סיכם את פנייתו, יו”ר אומ”ץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן