כאן רמת השרון

רמת-השרון: אטרקציה בעיר, נפתח מתחם ספורט-אקטסטרים לגלישה על סקייטבורד

0
0

מתחם ספורט-אקטסטרים, ברמת-השרון, הפך במהרה לאטרקציה גדולה, והפך לשוקק בפעילות בקרב הצעירים (והצעירים ברוחם) ◄ בהנחיית ראש העיר מר איציק רוכברגר, המקום, יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום, כאשר הגיל המינימאלי לכניסה הוא 8 וזאת בכפוף לשמירה על ההנחיות והוראות הבטיחות במקום
רמת-השרון: אטרקציה בעיר, נפתח מתחם ספורט-אקטסטרים לגלישה על סקייטבורד
רמת-השרון: אטרקציה בעיר, נפתח מתחם ספורט-אקטסטרים לגלישה על סקייטבורד

לתשומת לבם של הצעירים בעיר רמת-השרון, לחובבי הגלישה על ’סקייטבורד’, ולכל אלו שספורט אתגרי, מזרים להם את האדרנלין בדם; עיריית רמת השרון, סיימה בימים אלו את מתחם ספורט- אקטסטרים בסמוך לכביש ע”ש דודו דותן ז”ל, במזרח העיר.

מדובר בפרויקט ייחודי מסוגו בארץ, שמופעל ומנוהל ע”י אגודת הספורט העירונית של עיריית רמת השרון, במסגרתו, הוקמו במתחם מתקני ספורט – אקסטרים, מתקני גלישה על סקייטבורד (בעברית: גַּלְגֶּשֶׁת), (אנגלית: Skateboard), יחד עם אטרקציות ספורטיביות נוספות, שהותאמו במיוחד לצעירים ולבני נוער.

ברמת השרון, קיימת קבוצה גדולה של בני נוער, חובבי גלישה על סקייטבורד, שנאלצים להפגין את כישוריהם במקומות מאולתרים.

הרעיון, נולד לאחר שבני נוער מהעיר רמה”ש, נפגשו בעבר עם ראש העיר מר איציק רוכברגר, וזה דיווח להם על היוזמה, שהציתה את התלהבותם. כעת, הפרויקט הסתיים.

בהנחיית ראש העיר, המקום, יהיה פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום, כאשר הגיל המינימאלי לכניסה הוא 8 וזאת בכפוף לשמירה על ההנחיות והוראות הבטיחות במקום.

המקום פתוח לציבור (כולל מקום לישיבה/צפייה בגולשים) במועדים הבאים; ימים א’-ה’ מהשעה; 16:00-23:00, יום ו’; 8:00-18:00, יום שבת; 10:00-13:00, ו; 16:00-23:00.

איציק רוכברגר, ראש העיר: המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב, ללא תשלום

במקום, נמצא דרך קבע, מאבטח, שישמור על שימוש ראוי במתקנים ועל ההתנהגות והסדר במקום. כמו כן, דאגה העירייה ל’נקודת עזרה ראשונה’, וניתן לשכור במקום במחיר סמלי ציוד בטיחות, כגון; מגני ידיים, מגני ברכיים, וכדומה.

לא זאת בלבד, אלא שהעירייה מתכוונת בקרוב לשדרג ולהוסיף ולהנעים את השהות במקום, זאת ע”י הקמת ’פארק כושר’ בסמוך, הצבת מתקני שעשועים לגיל הרך, ליווי מוזיקלי לשוהים בו ועוד.

עיריית רמת השרון, ואגודת הספורט, עושים הכול במטרה ליצור חוויה נעימה לגולשים, בצורה בטיחותית ככל שניתן.

הגולשים, מתבקשים להקפיד על ההוראות וההנחיות במקום ולשמוע בקול המאבטחים. יודגש, כי כשמדובר בגולשים קטינים – הפעילות במקום היא על אחריות ההורים שעליהם ללוות ולהשגיח על ילדיהם במתחם.

המקום, כבר הפך לאטרקציה גדולה בקרב הגולשים, וכן יהווה חלק מרכזי בפעילות הספורט והנופש, המוצעת לבני הנוער ב’חופשת הקיץ’ המתקרבת ובאה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן