חדשות היום

אומ”ץ: פרקליטות המדינה, שוקלת להעמיד לדין את עו”ד אורי מסר

0
0

מדובר בפרשות מרכז ההשקעות וטלנסקי ◄ תנועת אומ”ץ; “מכתב האישום עולה שעו”ד מסר, היה שותף לעבירות לכאורה שביצע אולמרט, וסייע לו בביצוען לרבות בהסתרת הקופה הסודית… עו”ד מסר, אינו עובד ציבור יש להעמידו לדין בשל חומרת העבירות לכאורה”
אומ
אומ”ץ: פרקליטות המדינה, שוקלת להעמיד לדין את עו”ד אורי מסר

פרקליטות המדינה, פנתה בסוף השבוע שעבר אל בג”צ, בבקשה לאפשר לה לדחות את התגובה לעתירת תנועת אומ”ץ, בנימוק, כי ייתכן שחקירת המשטרה ב’פרשת הולילנד’, תוביל לשינוי ההחלטה שלא להעמיד לדין את עו”ד אורי מסר (Uri Messer) בפרשות ’מרכז ההשקעות’ ו-’טלנסקי’.

זו הבקשה השנייה של פרקליטות המדינה, לדחות את תגובתה לעתירת אומ”ץ. במכתב ששיגרה פרקליטות המדינה, אל תנועת אומ”ץ, בסופה”ש, שעבר, נאמר, כי; “בימים אלה מתנהלת חקירת משטרה רחבת היקף”, הקשורה גם לחקירה בפרשות מרכז ההשקעות, וטלנסקי”.

במסגרת העתירה לבג”ץ, שהגישה לפני כמה שבועות ’תנועת אומ”ץ’, כנגד פרקליט המדינה מר משה לדור, באמצעות עו”ד גד מינא, כי; “החלטת הפרקליטות שלא להעמיד לדין את עו”ד מסר, הינה בלתי סבירה באופן קיצוני ומהותי, וכי על בית המשפט העליון, להתערב ולהפוך החלטה זו”.

עוד נטען, כי קביעות הפרקליטות, בהחלטה סותרות את טענות הפרקליטות בכתב האישום שהוגש נגד ראש הממשלה לשעבר מר אהוד אולמרט. כך, בכתב האישום מייחסת הפרקליטות לעו”ד אורי מסר, מעשים פסולים, ומודעות לאותם מעשים, בעוד בהחלטה נקבע, באופן לא ברור, אחרת.

תנועת אומ”ץ, טוענת, כי; “מכתב האישום עולה שעו”ד מסר, היה שותף לעבירות לכאורה שביצע אולמרט, וסייע לו בביצוען לרבות בהסתרת הקופה הסודית”.

עוד נטען, כי הגם שעו”ד מסר, אינו עובד ציבור יש להעמידו לדין בשל חומרת העבירות לכאורה והפגיעה העמוקה בדימוי השירות הציבורי ובאמון הציבור בו – פגיעה שעו”ד מסר, היה שותף מלא ליצירתה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן