פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

קבוצת וילנאי, ו-רובינס שטינמץ, זכו במכרז עבור יח”צ מעבר אמ”ן מ’גלילות’ לנגב

0
0

במכרז התמודדו מספר קבוצות משולבות של משרדי פרסום ויחסי ציבור’ וההליך ארך מספר שבועות ובמסגרתו נדרשו הקבוצות להציג תוכנית עבודה ◄ “קבוצת וילנאי לשיווק”, ו-“רובינס שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי”, ייתנו ייעוץ אסטרטגי לשיווק והסברה פנים וחוץ ארגונית של מעבר אמ”ן מ’גלילות’ ומקומות נוספים במרכז הארץ אל הנגב
קבוצת וילנאי, ו-רובינס שטינמץ, זכו במכרז  עבור יח
קבוצת וילנאי, ו-רובינס שטינמץ, זכו במכרז עבור מעבר אמ”ן מ’גלילות’ לנגב

“קבוצת וילנאי לשיווק”, בניהולו של צביקה וילנאי ומשרד “רובינס שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי” (Rubins-Steinmetz Public Relations firm Ltd), בניהולם של צביקה רובינס ורועי שטינמץ*, זכו במכרז משרד הביטחון לייעוץ אסטרטגי לשיווק והסברה פנים וחוץ ארגונית של מעבר אמ”ן מגלילות ומקומות נוספים במרכז הארץ אל הנגב.

המעבר כולל הקמה קריית מודיעין חדשה באזור לקיה-עומר. בקרייה החדשה, ישרתו למעלה מ – 10,000 חיילים ואנשי קבע.

במכרז התמודדו מספר קבוצות משולבות של משרדי פרסום ויחסי ציבור, וההליך ארך מספר שבועות ובמסגרתו נדרשו הקבוצות להציג תוכנית עבודה.

משרד רובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי הוקם בשנת 2006 על ידי יועצי התקשורת הבכירים, צביקה רובינס ורועי שטינמץ, ונחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל.

את החברה מנהלים-שותפים, צביקה רובינס ועמיתו רועי שטינמץ.

לשניים רקע וניסיון עשיר והם מאמינים כיתפקידו של משרד יחסי-הציבור לנקוט בגישה פרו-אקטיבית בעבודה התקשורתית ובייזום מהלכים שנובעים מחשיבה “מחוץ לקופסא”.

צביקה רובינס – בעל רקע רב של למעלה מ- 10 שנים בתחום התקשורת והייעוץ התקשורתי. שימש ככתב בכיר ב”גלובס” וכעורך. הקים וניהל את התחום הפיננסי במשרד יחסי הציבור “גיתם – פורטר נובלי”.

רובינס, בעל תואר M.B.A. מהאוניברסיטה העברית, ו- B.A. ביחסים בינלאומיים אסלאם ומזרח תיכון. סיים את לימודי פוסט בקורסי בכירים של לה”ב – אוניברסיטת ת”א בנושאים: ניהול נדל”ן, דירקטורים וניהול פיננסי.

רועי שטינמץ – שותף ומנהל תחום מקצועי, הוא בעל רקע עשיר של 14 שנים ביחסי ציבור ודוברות. החל דרכו כדובר אגודת הסטודנטים בבר-אילן וכסמנכ”ל במשרד יחסי ציבור.

ב-2008 דורג שטינמץ, בין 300 הצעירים המשפיעים של Forbes ובין עשרת יועצי התקשורת הצעירים המשפיעים בישראל.

שטינמץ, הוא בעל תואר B.A בתקשורת ומדעי המדינה ותואר Post B.A מאוניברסיטת בר-אילן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן