רדיו | טלוויזיה

ארגון ’הצל ליבו של ילד’, ישדר היום (ה’) ב’ערוץ 98’, סרט אודות פעילות הארגון

0
0

בעוד בעת המתקפה התקשורתית העולמית על מדינת ישראל, נמשכת עבודת הקודש של רופאי לב ישראליים, אשר פועלים במסגרת ארגון ’הצל ליבו של ילד’, להציל את ליבם של למעלה מ- 2400 ילדים ממדינות עניות ברחבי העולם ◄מחצית מן הילדים שעברו ’ניתוח לב פתוח’, מגיעים מן הרשות הפלסטינית, ירדן, ועיראק
ארגון ’הצל ליבו של ילד’, ישדר היום (ה’) ב’ערוץ 98’, סרט אודות פעילות הארגון
ארגון ’הצל ליבו של ילד’ ישדר היום (ה’) ב’ערוץ 98’, סרט אודות פעילות הארגון

סרט אודות פעילות ארגון ’הצל ליבו של ילד’, שהופק על ידי צוות טלוויזיה הקהילתית של “קיסריה על הגל”, ישודר היום (ה’ 15.07.2010) בערוץ 98* (בכבלים ובלוויין) ובמהלך כל החודש בימי חמישי (22:00) ובימי שני (15:30).

מן הסרט, עולה בין היתר, כי ארגון ’הצל ליבו של ילד’, כי בעוד בעת המתקפה התקשורתית העולמית על מדינת ישראל, נמשכת עבודת הקודש של רופאי לב ישראליים, אשר פועלים להציל את ליבם של למעלה מ- 2400 ילדים ממדינות עניות ברחבי העולם. מחצית מן הילדים שעברו ’ניתוח לב פתוח’, מגיעים מן הרשות הפלסטינית, ירדן, ועיראק.

’הצל לבו של ילד’, הינו פרויקט בינלאומי, שבסיסו בישראל (Save a Child’s Heart – The Israel Forum for International), הדואג ל’ניתוחי לב מצילי חיים’ ומעקב רפואי לילדים ממדינות מתפתחות.

מטרת הארגון היא לשפר את איכות הטיפול הרפואי בילדים חולי לב ממדינות מתפתחות, הסובלים מ’מחלות לב מולדות’ וליצור מרכזי טיפול מיומנים במדינות אלו.

הארגון, מממן, ומבצע את ניתוחי לב מצילי חיים לילדים ממדינות מתפתחות במרכז הרפואי ע”ש וולפסון; כן, הוא מפעיל תוכניות הכשרה מקיפות לאנשי צוות רפואיים ממדינות אלו; הקמת מרפאות ל’בדיקות טרום ניתוח’ ולמעקבים שוטפים לאחר ניתוח; וכן, הובלת משלחות רפואיות למדינות שותפות, זאת לצורך; אבחון, ניתוח והכשרה.

המטופלים ע”י עמותת ’הצל לבו של ילד’, שגילם נע מתינוקות רכים ועד למתבגרים, מגיעים מכל העולם המתפתח. כמחצית מהילדים מגיעים מהרשות הפלסטינית, ירדן ו-עיראק.

מאז היווסדה בשנת 1995, סגל הצוות הרפואי של ’הצל לבו של ילד’, בדק ואיבחן למעלה מ-6,000 ילדים.

מספר ניתוחי הלב, המבוצעים במסגרת פעילות עמותת ’הצל לבו של ילד’ גדל בדרמטיות בשנים האחרונות; מ-48 מטופלים בשנת 1996 ליותר מ- 200 מטופלים בשנת 2009, ובסך הכול עד כה, נותחו יותר מ- 2400 ילדים.

לאתר ’הצל לבו של ילד’

* ערוץ 98, הנו ערוץ המשודר בכבלים ובלווין, המורכב מ’תוכן צופים’.

בערוץ, משדרים כמאה וחמישים קבוצות אזרחים מכל הארץ, ובו ניתן למצוא רצועות שידור של בני נוער, בעלי מוגבלויות, סטודנטים, קשישים, בעלי אג’נדה ממוקדת, דוברי שפות שונות וכדומה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן