ספרים | סופרים | משוררים

תמי לנצוט ליבוביץ’, משיקה בימים אלה את הספר IBL Code ואתר אינטרנט להתעדכן בו

0
0

ספר ה”קוד” (IBL Code), היוקרתי, בן 1000 העמודים, שכתיבתו ארכה 4 שנים, הינו סט הכלים המושלם לאנשי עסקים וחברה הכולל את כל הקודים להתנהגות בעולם העסקים הגלובאלי והרב תרבותי ◄ הספר נותן מענה יומיומי ל- 90% מנפח התקשורת המקצועית והאישית של איש העסקים חובק העולם
תמי לנצוט ליבוביץ’, משיקה בימים אלה את הספר IBL Code ואתר אינטרנט להתעדכן בו
תמי לנצוט ליבוביץ’, משיקה בימים אלה את הספר IBL Code ואתר אינטרנט להתעדכן בו

לאחר 4 שנות מחקר, סקירה והיכרות מעמיקה עם קודי התדמית ופרוטוקול העסקים בארץ ובעולם, תמי לנצוט ליבוביץ, הנחשבת למומחית מספר אחת בישראל להתנהגות ותדמית בעסקים ובחברה, משיקה בימים אלה את הספר; ’IBL Code – International Business Language’ או במילה אחת: “הקוד”.

הספר היוקרתי, בן 1000 העמודים, מיועד לכל מי שפועל בעולם העסקים הגלובאלי ובכלל זה יזמים, משקיעים, דירקטורים, מנהלים, בעלי מקצועות חופשיים, מגייסי השקעות ותרומות, אנשי ציבור, פוליטיקאים, דיפלומטים ועורכי דין.

שפת העסקים הבין-לאומית, ה”קוד”, הינה שפה החוצה גבולות מדיניים, גיאוגרפיים ותרבותיים, והכוללת קודים ונורמות התנהגות מוגדרות ומחייבות, נורמות שבעולם גלובאלי עוזרות לגשר על פערי תרבות ושפה, בכל מקום.

השפה בנויה ממכלול כללים, חוקים ומיומנויות המתחילה במיצוי הפוטנציאל של ההופעה חיצונית (ה”ניראות”), ממשיכה בפיתוח היצירתיות המחשבתית, בטיפוח ההתנהלות התקשורתיות והייצוגית, ומסתיימת בהכרת קוד הנימוס והנוהג הרב תרבותי ונוהגי התרבות הלוקאלית.

בעולם העסקים של היום, נורמות וקודים אלה הם תנאי הכרחי לקידום עסקאות, לשיווק מוצרים ולבניית מוניטין בינלאומי אישי, ועסקי, של מקצועיות, איכות ויוקרה. גם איש העסקים הישראלי, כבר הבין, כי ל”סחבקיות” וחוסר הפורמליות הישראלית אין מקום, וכי עליו להכיר וליישם את נורמות ההתנהגות של שפת העסקים הבין-לאומית. הספר החדש נועד לסייע לו לעשות זאת.

“הקוד” של לנצוט-ליבוביץ, מי שנחשבת למומחית מספר אחת בישראל להתנהגות ותדמית בעסקים ובחברה, המלווה ומייעצת כבר למעלה מ-25 שנה לבכירי עולם העסקים והפוליטיקה הישראלית, נועד להעניק סט כלים הכרחי לאנשי העסקים המעוניינים לשדרג את כישורי התקשורת הבין-אישית בעסקים חובקי עולם, תוך הכרת הקודים הרב-תרבותיים ולפיתוח היצירתיות המחשבתית וטיפוח ההתנהלות התקשורתית והייצוגית, מבלי לאבד את הזהות האישית.

בכריכה אחת, במהדורה יוקרתית של למעלה מ-1000 עמודים, IBL Code, מגיש לאיש העסקים הישראלי את מלוא הערכים, הקודים והסטנדרטים של אורח החיים הגבוה בחברה ובעסקים בעידן החדש. הספר, כולל 8 נושאים המהווים יחד סט כלים פרקטי ופשוט להבנה וליישום המשרת את איש העסקים בהתנהלות היום יומית בעבודה, בחברה, בשיחת הועידה, במטוס, בארוחת הערב הרשמית או בארוחת הצהריים העסקית, בכל אירוע ובכל מקום בעולם…

הספר נותן לקורא הדרכה בכל מגוון הנושאים בהם הוא נתקל בחיי היומיום העסקיים ובכלל זה: חוכמת ה’נטוורקינג’, תורת המסרים, הקוד להופעה ייצוגית ומרשימה, כישורי אירוח, פרוטוקול ותרבות העסקים, הופעה אפקטיבית במדיות השונות, מול קהל ועוד. בנוסף, הספר כולל התייחסות ספציפית נרחבת להכרת המנהגים העסקיים והתרבותיים בעשרות המדינות המרכזיות בהן פועלים אנשי העסקים הישראלים.

על מנת להפוך את ה”קוד” למדריך פרקטי ויישומי, במקביל לספר IBL Code, השיקה לנצוט-ליבוביץ, בימים אלה את האתר WWW.IBLCODE.COM, בו יכול רוכש הספר (באמצעות סיסמה) להתעדכן ולגלוש לפרקים רלוונטיים מתוך “הקוד”, בהתאם למדינה ולסיטואציה בה הוא נמצא.

בנוסף, האתר מאפשר לאנשי העסקים צ’ט אונליין בו יוכלו לקבל הדרכה וסיוע, בזמן אמת, בדרכי ההתנהלות וההתנהגות הנדרשים בכל מדינה, ובכל אירוע וכן לקבל מענה לסיטואציות אישיות בו הם נמצאים בכל רגע נתון.

◄ אודות המחברת

תמי לנצוט ליבוביץ, מייסדת ומנהלת את המרכז הבין-לאומי לתדמית, תקשורת ונימוסים בעסקים, בחברה ובפוליטיקה, אותו ייסדה בשנת 1985. הגב’ לנצוט ליבוביץ בעלת תואר C.I.P של הארגון הבין-לאומי A.I.C.I, וידועה כמומחית מספר אחת בישראל לניהול ומיתוג התדמית האישית הרב –תרבותית.

לנצוט ליבוביץ, משמשת, כבר למעלה מ-25 שנה, כיועצת מבוקשת עבור אישי ציבור ותקשורת, מנהלים בכירים,אנשי חברה ושגרירים.

הידע הבינלאומי הרב והפעילות הענפה לאורך השנים, יחד עם הביקוש הגובר למידע בין-לאומי עדכני בתחומי התדמית, התקשורת והנימוסים, ביססו את מעמדה של לנצוט ליבוביץ, כמומחית מובילה בתחום והיא הראשונה שיישמה ידע זה עבור חברות, ארגונים ומוסדות, כחלק אינטגראלי של האסטרטגיה העסקית, הארגונית, השיווקית והייצוגית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן