חדשות היום

תנועת אומ”ץ: להקים צוות בדיקה מיוחד שיבחן את תפקודה וניהולה של הטלוויזיה החינוכית

0
0

תנועת אומ”ץ אל שר האוצר; “קיים חשש לשיקולים זרים לגבי אירוחם של אישים פוליטיים (בתכנית ’ערב חדש’) על מנת שיתמכו בהמשך קיומה חרף הרייטינג הנמוך של מרבית תכניותיה” ◄ האם לא מתנהלת מאחורי הקלעים פרשה של חיסול חשבונות פנימית מלווה באינטרסים זרים ובנקמנות של אלו שפועלים מטעמו של ראש הממשלה שעבר אהוד אולמרט, כדי לפגוע בדן מרגלית?”
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ: להקים צוות בדיקה מיוחד שיבחן את תפקודה וניהולה של הטלוויזיה החינוכית

עמותת אומ”ץ, פנתה היום (ראשון), אל שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, בדרישה לבצע בדיקה מיוחדת סביב התנהלות ’הטלוויזיה החינוכית’, לאחר שלטענת אריה אבנרי, יו”ר התנועה, בימים האחרונים, התעוררה במלוא חריפותה סערה ציבורית סביב מכרז שפורסם לתכנית ’ערב חדש’.

“בין היתר”, מציין וכותב אריה אבנרי במכתבו אל שר האוצר; “התעוררו שורה של שאלות והן; האם היה כלל צורך במכרז חדש נוכח העובדה שהעיתונאי דן מרגלית, כבר זכה במכרז קודם לכן? האם התערבותו של ’החשב הכללי’ במכרז, הייתה צעד ראוי ובלתי תלוי? האם לא מתנהלת מאחורי הקלעים פרשה של חיסול חשבונות פנימית מלווה באינטרסים זרים ובנקמנות של אלו שפועלים מטעמו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, כדי לפגוע בדן מרגלית?”

תנועת אומ”ץ, ממשיך וכותב היו”ר אבנרי; “עוקבת בשנים האחרונות אחרי התנהלותה של ’הטלוויזיה החינוכית’, ואחר כמה תופעות בלתי תקינות, לכאורה, שקנו להן שביתה בניהולה ותפקודה המדובר הוא, בין השאר, בניהול בזבזני, שיקול דעת מוטעה ולעיתים מגמתי בבחירת מנחים ומשתתפים, חשד למכרזים תפורים, בזבוז כספי ציבור”.

כמו כן, קיים חשש לשיקולים זרים לגבי אירוחם של אישים פוליטיים על מנת שיתמכו בהמשך קיומה חרף הרייטינג הנמוך של מרבית תכניותיה.

העובדה הבסיסית, שהייתה ונשארה, היא שמדי שנה מקציבה המדינה עשרות מיליוני שקלים למימון הטלוויזיה החינוכית למרות שהטלוויזיה החינוכית אינה משנה את פניה ואינה ממלאה את ייעודה המקורי לשמש כלי חינוכי והסברתי ראשון במעלה.

לדוגמא; תנועת אומ”ץ, מתכננת בימים אלה פרויקט חינוכי רב היקף בבתי ספר על-יסודיים בנושא; ’מנהל תקין טוהר מידות ומניעת אלימות’ בשיתוף משרד החינוך.

תנועת אומ”ץ, סבורה שתפקידה של החינוכית היה להקדיש מדי יום שידורים בנושאים אלה ודומים להם, אלא שנושאים אלה אינם עומדים על הפרק ועל סדר יומה של הטלוויזיה החינוכית.

לאור כל הנאמר לעיל, נראה לנו, כי יש צורך דחוף להקים צוות בדיקה מיוחד שיבחן את תפקודה וניהולה של הטלוויזיה החינוכית על כל היבטיה ויסיק את המסקנות המתבקשות. המצב הנוכחי הינו בלתי נסבל”. כתב אריה אבנרי, יו”ר תנועת אומ”ץ, בפנייתו אל שר האוצר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן