חדשות כאן ישראל

תנועת אומ”ץ, דורשת לזרז התהליכים לבחירת וועד מנהל חדש ל’רשות השידור’

0
0

פניית אומ”ץ, אל מנכ”ל משרד ראש הממשלה על רקע אי ביצוע רפורמה של רשות השידור בהיעדר וועד מנהל לרשות ◄ אומ”ץ; מתקבלות גם החלטות שאינן חפות מאינטרסים זרים וקיים חשש גם, כי החלטות נוספות המתבשלות בימים אלה, יתקבלו מתוך שיקולים של ’חיסול חשבונות’, ולא מתוך חישובים מקצועיים לטווח ארוך.
תנועת אומ
תנועת אומ”ץ, דורשת לזרז התהליכים לבחירת וועד מנהל חדש ל’רשות השידור’

תנועת אומ”ץ, פנתה היום (רביעי), אל מנכ”ל משרד ראש הממשלה מר אייל גבאי, בבקשה לפעול לאלתר לזירוז התהליכים לבחירת וועד מנהל חדש ל’רשות השידור’, על רקע אי ביצוע רפורמה של רשות השידור בהיעדר וועד מנהל לרשות השידור.

אריה אבנרי יו”ר הנהלת אומ”ץ, כתב אל מנכ”ל משרד ראש הממשלה, כי; “תנועת אומ”ץ, התריעה בעבר כמה פעמים על כך, כי רשות השידור, מתנהלת ללא וועד מנהל חדש, אשר אמור לפקח על פעילותה ולהתמודד עם הרפורמה הגדולה המתוכננת ברשות.

למרבה הצער, עד כה לא נבחר הוועד המנהל החדש, והחלטות מאושרות, כיום על ידי מליאת רשות השידור, בדרך הנוגדת לכאורה את כללי המנהל התקין”.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אבנרי, ממשיך וכותב, כי; “ראוי לציין, כי בימים אלה, נתקבלו החלטות מרחיקות לכת הנוגעות לעתיד ’השידור הציבורי’ במדינה ולאופייה של רשות השידור, וחלקן כבר אושרו פורמאלית על ידי מליאת הרשות הפועלת לרוב כ”חותמת גומי”.

“בהיעדר וועד מנהל ברשות השידור, מתקבלות גם החלטות שאינן חפות מאינטרסים זרים וקיים חשש גם, כי החלטות נוספות המתבשלות בימים אלה, יתקבלו מתוך שיקולים של ’חיסול חשבונות’, ולא מתוך חישובים מקצועיים לטווח ארוך.

“אנו פונים אליך, בבקשה לפעול לאלתר לזירוז התהליכים לבחירת וועד מנהל חדש”. סיכם את פנייתו יו”ר הנהלת אומ”ץ, אל מנכ”ל משרד ראש הממשלה מר אייל גבאי, תוך ציון העובדה, כי העתק מפנייתו הועבר אל השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס הלא הוא; מבקר המדינה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן