אוניברסיטה | מכללה

אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד”ר לשם כבוד למזכ”ל ה-OECD, מר אנחל גוריה

0
0

“המזכ”ל מר אנחל גוריה, הנחיל ל-OECD, תפיסה של כלכלה המתייחסת גם לנושאים חברתיים, אקולוגיים וסוציאליים וזה אך ראוי כי אוניברסיטת חיפה, שעוסקת ללא הרף בנושאים אלה, תכבד את המזכ”ל בעת ביקורו בארץ”, אמר נשיא האוניברסיטה פרופ’ אהרון בן-זאב.
אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד
אוניברסיטת חיפה, תעניק תואר ד”ר לשם כבוד למזכ”ל ה-OECD, מר אנחל גוריה

אוניברסיטת חיפה, תעניק בשבוע הבא (יום ב’, ה-22.11), תואר ד”ר לפילוסופיה לשם כבוד למר אנחל גוריה, המזכיר הכללי של הארגון לשיתוף ופיתוח כלכלי, ה-OECD. גוריה, יקבל את התואר, שיוענק במעמד שר האוצר ד”ר יובל שטייניץ, על מאמציו הראויים לשבח למען קידום שיתוף פעולה כלכלי ועל ידידותו ותמיכתו במדינת ישראל.

“המזכ”ל מר אנחל גוריה, הנחיל ל-OECD, תפיסה של כלכלה המתייחסת גם לנושאים חברתיים, אקולוגיים וסוציאליים, וזה אך ראוי, כי אוניברסיטת חיפה, שעוסקת ללא הרף בנושאים אלה, תכבד את המזכ”ל בעת ביקורו בארץ”, אמר נשיא האוניברסיטה פרופ’ אהרון בן-זאב.

בנימוקים הנוספים לקבלת התואר ציין סנאט האוניברסיטה את מנהיגותו המרשימה ומעוררת ההשראה של גוריה כמזכ”ל ה-OECD; את מאמציו הראויים לשבח למען קידום שיתוף פעולה כלכלי תוך צמצום ההגבלים העסקיים, הקטנת אי השוויון הכלכלי, המלחמה בעוני, וההשקעה בהון האנושי באמצעות חינוך ושירותי בריאות איכותיים; ועל מחויבותו האיתנה לדיאלוג רב-תרבותי ולכבוד הדדי בין כל בני האדם.

לפני טקס הענקת התואר, ייערך פאנל בהשתתפות המזכ”ל למר אנחל גוריה, ושר האוצר דר’ יובל שטייניץ, יחד עם ד”ר רוני סטריאר מבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה ומוביל פרויקט; “דוח העוני” בנושא; “צמצום פערים – אסטרטגיות ופתרונות”. במהלך הפאנל, ישיב המזכ”ל גוריה לשאלות של סטודנטים שיופנו אליו מהקהל.

הפאנל בהשתתפות המזכ”ל, שלאחריו יתחיל מייד טקס הענקת תואר הכבוד, יתקיים ביום ב’, ה-22.11.2010 בשעה 11:00 באודיטוריום הכט, באוניברסיטת חיפה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן