רדיו | טלוויזיה

נטע גרטי, תגיש סדרה העוסקת בעיצוב פנים ואדריכלות בערוץ החיים הטובים

0
0

בכל פרק סדרה חדשה בערוץ ’החיים הטובים’, תבקר השחקנית נטע גרטי, במבנים בעלי מאפיינים שונים, משרדים, חללים ציבוריים, ובתים פרטיים, ותלמד מכל מעצב על עולמות ההשראה והתוכן המשפיעים עליו ועל טרנדים עיצוביים, עדכניים”.
נטע גרטי, תגיש סדרה העוסקת בעיצוב פנים ואדריכלות בערוץ החיים הטובים
נטע גרטי, תגיש סדרה העוסקת בעיצוב פנים ואדריכלות בערוץ החיים הטובים

השחקנית נטע גרטי, תנחה סדרה חדשה בערוץ החיים הטובים (31 ב-yes, 41 ב-HOT) של חברת “ענני תקשורת”. במסגרת הסדרה החדשה; “עיצוב מהחלומות” (שם זמני), יוצאת גרטי, לגלות את עולם העיצוב ואדריכלות הפנים. הסדרה, צפויה לעלות לקראת סוף חודש אפריל 2011. את הסדרה החדשה תערוך טל נחשון, ומביים עומרי תקוע.

שירי בקשט, מנהלת ערוץ ’החיים הטובים’; “בכל פרק של “עיצוב מהחלומות” תפגוש גרטי, שני מעצבים ואדריכלי פנים מהמוכשרים שפועלים בארץ, שיפתחו לצופים צוהר לעולם עיצוב הפנים והאדריכלות הישראלית ויתנו לצופים שפע של סגנונות, עיצובים, ופתרונות יצירתיים.

בכל פרק תבקר גרטי, במבנים בעלי מאפיינים שונים, משרדים, חללים ציבוריים, ובתים פרטיים, ותלמד מכל מעצב על עולמות ההשראה והתוכן המשפיעים עליו ועל טרנדים עיצוביים, עדכניים”.

גרטי, הייתה בעבר מועמדת ל’פרס אופיר’, בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט “סוף העולם שמאלה”, בו שיחקה לצד לירז צ’רכי, וכן, הייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר של האקדמיה הגרמנית לקולנוע על תפקידה בקו-פרודוקציה הישראלית-גרמנית “חיי אהבה”, על פי ספרה רב המכר של צרויה שלו.

בנוסף, השתתפה גרטי, בהצגה; “מי מפחד מוירג’יניה וולף”, לצד ענת וקסמן, ו-גיל פרנק, תפקיד אשר זיכה אותה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר של האקדמיה לתיאטרון.

כמו כן, שיחקה לצד איתי טיראן את דמותה של אופליה בשובר הקופות של הקאמרי; “המלט”, וב-2010, השתתפה יחד עם שלמה בר אבא בהצגה; “מעגל הגיר הקווקזי” מאת ברטולד ברכט.

בטלוויזיה, השתתפה גרטי, בין היתר, בסדרות; “כנפיים”, במיני סדרה; “בסימן ונוס” לצד יהודה לוי, ב”מסכים” לצידו של רן דנקר, ובלהיט “הבורר”, בו שיחקה במשך 3 שנים את דמותה של לימור “קוקי” גולדמן.

נטע גרטי, נשואה כיום לגיטריסט פיטר רוט (להקת מוניקה סקס) ולשניים, בת משותפת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן