חדשות בריאות

ד”ר אשר אלחיאני, מונה לתפקיד מנכ”ל קופת חולים מאוחדת

0
0

ד”ר אשר אלחיאני, מנכ”ל מאוחדת, הנכנס; “בכוונתי להוביל את מאוחדת לעבר שיאים חדשים ולהפוך אותה לקופה הטובה ביותר בישראל, תוך שימור הישגיה המצוינים בשירות למבוטחיה ותוך קידום איכות הרפואה והמקצועיות של עובדיה המסורים”.
ד
ד”ר אשר אלחיאני, מונה לתפקיד מנכ”ל קופת חולים מאוחדת

הפור נפל. דירקטוריון מאוחדת, הודיע אתמול (ג’) על מינויו של ד”ר אשר אלחיאני, מנהל בי”ח מאיר, לתפקיד מנכ”ל קופ”ח מאוחדת. המינוי, יכנס לתוקפו החל מתאריך ה- 1 ביולי 2011. עולה, כי ההחלטה על מינוי ד”ר אלחיאני, התקבלה לאחר בחינתם של למעלה מ-50 מועמדים אשר הגישו את מועמדותם לועדת האיתור, שהקים משרד הבריאות בראשות השופטת בדימוס הגב’ ברכה אופיר תום.

הביקוש הרב שנוצר לתפקיד מאז התפטרותו של המנכ”ל הקודם, העיד על החשיבות הרבה שמייחסים במערכת הבריאות לתפקיד ’מנכ”ל מאוחדת’. זאת בין היתר בשל מעמדה של ’מאוחדת’ כארגון בריאות מוביל ומרכזי במערכת הבריאות בישראל.

ד”ר אשר אלחיאני, יליד 1952 (נ+4), תושב להבים, מכהן מאז שנת 2007, כמנהל בי”ח מאיר בעיר כפר סבא.

ד”ר אלחיאני, נחשב כמומחה ב’רפואת המשפחה’, בעל תואר שני במנהל ציבורי באוניברסיטת הרווארד, והוא מביא לתפקידו החדש ידע רב והכרות מעמיקה עם אתגרי מערכת הבריאות.

בשל שורת תפקידים מרכזיים שביצע בעבר במערכת הבריאות, והן בשל הצלחתו ככוח מרכזי מקצועי וניהולי בכל תפקיד אותו מילא. לד”ר אלחיאני, יש ניסיון רב במספר תפקידים שונים בין היתר ב’שירותי בריאות כללית’, ביניהם שימש כמנהל מחוז מרכז, ראש אגף הביזור בהנהלה הראשית וכסגן מנהל בי”ח סורוקה בבאר שבע.

בתקופת כהונתו בשירותי ב’ריאות כללית’, הביא להובלה של תהליכים מרכזים בדרכי ניהול הקופה ומרפאותיה, תוך הקמת תשתיות לניהול עצמי של מרפאות הקופה. כמו כן, במסגרת כהונתו כמנהל בי”ח מאיר, הוביל את בי”ח לקדמת הרפואה בישראל תוך הידוק הקשר עם הקהילה.

עם אישור המינוי, אמר ד”ר אשר אלחיאני; “אני מודה להנהלת קופת חולים מאוחדת, לסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ולמנכ”ל המשרד, פרופ’ רוני גמזו על האמון בבחירתי לתפקיד מנכ”ל קופת חולים מאוחדת. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את “מאוחדת” לעבר שיאים חדשים ולהפוך אותה לקופה הטובה ביותר בישראל תוך שימור הישגיה המצוינים בשירות למבוטחיה ותוך קידום איכות הרפואה והמקצועיות של עובדיה המסורים”.

“כמנכ”ל מאוחדת, עומדים בפניי מספר אתגרים חשובים. עם כניסתי לתפקיד בכוונתי ליזום תוכנית אסטרטגית מקיפה לשנים הבאות שתשמר את הישגיה הנוכחיים של מאוחדת, לצד הפיכתה לקופה המבוקשת ביותר הן על ידי לקוחותיה והן על ידי עובדי מערכת הבריאות. התוכנית תכלול התאמת המבנה הארגוני למעמדה של הקופה ולעידן המודרני תוך הקמת מנגנוני ניהול ובקרה מתקדמים.

בנוסף יש להעצים את המרפאות והמנהלות המחוזיות תוך הגדלת סמכויותיהן וזאת במטרה לקדם רפואה אישית תוך מתן מענה ישיר ומהיר המותאם לכל לקוח של הקופה . סיכם את דבריו ד”ר אלחיאני.

◄ אודות קופת חולים מאוחדת;

קופת חולים ’מאוחדת’, נוסדה בשנת 1974 והיא הקופה השלישית בגודלה בישראל עם יותר ממיליון חברים ושיעור הגידול במספר החברים הגבוה ביותר מכל קופות החולים בישראל. הקופה, נהנית מציונים גבוהים בסקרי דעת קהל הנערכים לגבי שביעות הרצון של חבריה לעומת קופות חולים אחרות.

’מאוחדת’, מעסיקה לטובת חבריה למעלה מ-3,500 רופאים עם כ-250 מרפאות בפריסה ארצית ועשרות בתי מרקחת של הקופה.

לצד שירותי המרפאות הקופה מפעילה שירותי בריאות נוספים; מרפאות שיניים, רפואה משלימה ומרפאות כאב, רפואת ספורט ושירותים מתקדמים מגוונים נוספים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן