אינטרנט חדשות

אתי אקרלינג, תהייה מעתה מנכ”ל איגוד האינטרנט הישראלי

0
0

משרת המנכ”ל, מאוישת לראשונה באיגוד האינטרנט ◄ בתפקידה האחרון, שימשה אקרלינג, היא שימשה כמנהלת פרויקטים בהנהלת בתי המשפט, והרשות לאכיפה וגביה ◄ נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, מר רימון לוי; “אני מברך את אתי אקרלינג לתפקיד מנכ”ל איגוד האינטרנט הישראלי. הגב’ אקרלינג, תתרום רבות לאיגוד מניסיונה המקצועי הרב, ותשתלב במהרה בהנהגת פעילויותיו הרבות של האיגוד”.
אתי אקרלינג, תהייה מעתה מנכ
אתי אקרלינג, תהייה מעתה מנכ”ל איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי, הודיע אתמול (יום ראשון), כי לראשונה, הוא מאייש את משרת המנכ”ל באיגוד, עם מנוייה ותחילת עבודתה של הגב’ אתי אקרלינג, בתפקיד מנכ”ל איגוד האינטרנט בישראל.

באיגוד האינטרנט הישראלי, מסבירים, כי ההחלטה למנות מנכ”ל, הגיעה בעקבות התרחבות פעילויות האיגוד, אותן תנהל הגב’ אקרלינג, לצד חברי ההנהלה הקיימים.

במסגרת תפקידה, אתי אקרלינג, תוביל את הפעילות השוטפת של האיגוד לקידום האינטרנט בישראל, הכוללת בין היתר הורדת חסמי גישה לאינטרנט בקרב אוכלוסיה שונות, פעילות עידוד השימוש בסטנדרטים פתוחים, הרחבת הידע בקרב משתמשי האינטרנט בשימוש מושכל במשאבי הרשת, ושירותי תשתית לאינטרנט הישראלי.

בתפקידה האחרון, שימשה אקרלינג, היא שימשה כמנהלת פרויקטים בהנהלת בתי המשפט, והרשות לאכיפה וגביה. במסגרת תפקידה, הובילה הגב’ אקרלינג את פרויקט הקמת מערכת מידע ניהולי, ופרויקט הגירה של מערכות ותיקות ששימשו את בתי המשפט, למערכת אחת של ניהול תיקים אלקטרוניים (נט-המשפט).

במקביל, לקחה הגב’ אקרלינג, חלק בצוות המוביל את ההתארגנות לקראת פרויקט המחשוב “הוצאה לפועל- הדור הבא” (כלים שלובים), ברשות לאכיפה וגבייה.

רימון לוי

אתי אקרלינג, אף שימשה כיועצת לנושא הסבות מערכות ותיקות למערכת חדשה. לפני כן, עסקה בתפקידים נוספים בתחום מערכות מחשוב, אבטחה ובקרת איכות תכנה, ועוד.

לגב’ אקרלינג, תואר ראשון בחוג לסטטיסטיקה של מדעים מדויקים, אוניברסיטת תל-אביב.

נשיא איגוד האינטרנט הישראלי, מר רימון לוי, ברך על המינוי; “אני מברך את אתי אקרלינג לתפקיד מנכ”ל איגוד האינטרנט הישראלי. הגב’ אקרלינג, תתרום רבות לאיגוד מניסיונה המקצועי הרב, ותשתלב במהרה בהנהגת פעילויותיו הרבות של האיגוד”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן